Tidig förhandstitt på Nvidia ForceWare 90

Permalänk
Medlem

har nu ägt mitt första nvidia kort och det va ett trevligt kort men drivrutiner och tillägg suger ju ba**e!! Har nu beställt ett nytt ATI kort.. så jäkla skönt.
Aldrig mer Nvidia för min del.

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Medlem

Bytte här för en dryg månad sedan till ett ATi 9500 (från GF2), så klart kan jag inte jämföra dem i prestanda, men drivrutinerna och kontrollpanelen är helt klart sämre en NVIDA. T.ex. så hoppar mina gamma inställningar bort varje gång jag spelar något spel och jag måste gå in i den panelen för att de ska återställas.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ganescha
har nu ägt mitt första nvidia kort och det va ett trevligt kort men drivrutiner och tillägg suger ju ba**e!! Har nu beställt ett nytt ATI kort.. så jäkla skönt.
Aldrig mer Nvidia för min del.

Vilka GFX snackar du om? Vad är fel på nVIDIAs?

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ganescha
har nu ägt mitt första nvidia kort och det va ett trevligt kort men drivrutiner och tillägg suger ju ba**e!! Har nu beställt ett nytt ATI kort.. så jäkla skönt.
Aldrig mer Nvidia för min del.

skit bakom sparkarna kanske..

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk

Bara Nvidia Control Panel är inte seg vid uppstart och inte behöver .net så är det lungt. Och för övrigt så är CCC helt värdelöst. När jag öppnar CCC på en av mina datorer så börjar den ominstallera sig (!).

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ganescha
har nu ägt mitt första nvidia kort och det va ett trevligt kort men drivrutiner och tillägg suger ju ba**e!! Har nu beställt ett nytt ATI kort.. så jäkla skönt.
Aldrig mer Nvidia för min del.

Mm, skit bakom sparkarna.

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _tekken_
..... Less is more!

Tror Haglöfs har patent på LIM =).

Visa signatur

Scout som är sugen på en utmaning?