Project WMD, imponerande datormodifikation

Permalänk
Melding Plague

Project WMD, imponerande datormodifikation

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

riktigt nice modd

Permalänk
Medlem

Har itne denna nyhet varit upep på Swec tidigare??

Visa signatur

Gigabyte P43-ES3G|E6700 2.67GHz 4MB Cache|XFX Radeon HD 5870|2*2048 XMS2-8500

Permalänk

Jo, men det var den tidigare updaten. Denna är ny.

Ser ut att bli riktigt nice. Gillade keypaden ordentligt.

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk
Medlem

haha.. vad cool

Permalänk
Medlem

Verkligen snyggt, ibland får man lust att försöka själv

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem

mm detta är del 2. den som han jobbade på när vi läste föra gången

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Där har vi en som vet hur ett chassi skall se ut, mycket imponerande!

Permalänk
Medlem

Saker som detta får ju 99,99% av alla andra modifikationer att se ut som praktikant-arbeten.

Permalänk
Medlem

Vill ha.....

Permalänk
Hedersmedlem

Jag hade föredragit den äldre typen av LED där det är hela sträck och inte punkter och inte så stor men annars är den fin.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Jag hade föredragit den äldre typen av LED där det är hela sträck och inte punkter och inte så stor men annars är den fin.

hm, det är inte led.. faktist är det LCD.. en enklare variant.

fyyyfan va jag gillar denna mod.. nog världens hitills snyggaste och mest precistions krävande iaf.. den där modden lär ju ha gott på 100k lätt, med all matriell utrystning och komponenter!.. undrar om det verkligen e värt det!

Visa signatur

][ AMD XP 64 3500+ "Newcastle" @ 2.2 GHz socket 939 ][ MSI K8N Neo2 Platinum 54G nForce3 Ultra ][ 2048mb ram ][ Leadtek Geforce 6800GT 256mb ][ 600gig Hdd ][ Tagan 480W ][ 2* 19 TFT Hansol H950 + mus o skit...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DunderMannen
hm, det är inte led.. faktist är det LCD.. en enklare variant.

fyyyfan va jag gillar denna mod.. nog världens hitills snyggaste och mest precistions krävande iaf.. den där modden lär ju ha gott på 100k lätt, med all matriell utrystning och komponenter!.. undrar om det verkligen e värt det!

Han behöver nog inte oroa sig speciellt mycket för ekonomin med de feta sponsorer man ser på första sidan

Visa signatur

I pledge to punch all switches, to never shoot where I could use grenades, to admit the existence of no level except Total Carnage, to never use caps lock as my "run" key, and to never, ever, leave a single BoB alive.

Permalänk
Medlem

Det tar sig, inget jag skulle vilja ha ståendes och samla damm hemma iofs. Men det börjar se rätt tufft ut nu

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem

Jättesnygg modd! Skulle dock vilja se denna åka igenom scannern på flygplatsen :D.

Permalänk
Avstängd

den kanske är snygg,men ska den få klassa som en dator?
jag skulle iallfall inte vilja ha en sån istellet för en vanlig dator.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
Jättesnygg modd! Skulle dock vilja se denna åka igenom scannern på flygplatsen :D.

Haha, skulle vilja se minen på poliserna då
-jasså knappsatsen och siffrorna som räknar ner, nej nej, det är ingenting, jag lovar!

Visa signatur

USA har aldrig varit på månen, Sverige hade aldrig vm 1958 och 9/11 har aldrig inträffat och därmed basta.
P4 2,6C@<3,0Ghz + CNPS7000A-CU|AI7|1,5Gb BH5 & BH6|Antec Sonata|R9800np(BBA) + VF700-CU@425/258|HP LP2465|Logitech MX500, Seasonic S12 500W

Permalänk

Inte för att vara petig. Men det är snarare ett bygge än en modifikation.

Permalänk
Medlem

Nu kliar det väl i fingrarna hos moddare här på swec

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Han kanske borde börja som bombdesigner hos någon stor terroristgrupp?:D

Permalänk
Avstängd

nice, undra hur ofta han drömt om att ta med den via tullen.

Permalänk