Permalänk
Melding Plague

Meizu M6

Läs nyheten: Meizu M6

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Snygg som fan.. Undrar vad den kommer kosta?

Visa signatur

|| DFI LanParty UT nForce3 250 Gb || AMD Sempron64 3400+ 2.0 Ghz@4400+ 2.60 Ghz || OCZ EL Dual Channel Gold 2x512Mb PC-3200 || GeForce Ti 4200 Agp 4x 250@444 300@580 || Nätag Q-Tec 500w BigFan || 5x120 Gb Raid 0 = 560 Gb HDD ||

Permalänk
Medlem

Jag chansar på runt 4000kr

Permalänk

men varför denna store färgskärm.... vem har en nytta till en sånn när man ska lyssna på musik??

den kan ju vara användbart om dt är mörkt bakom datorn och man behöver ha ngt att lysa upp med....

Permalänk

Atomico: ca 2500kr för 4Gb

AntiAnti.V: Går att se på film också... sen är väl inte skärmen SÅ stor..? spelaren är ju mindre än ett kreditkort.

Kommer köpa denna snart!

Visa signatur

Mina friends kallar mig Challeman, but ni can kalla mig Robocop...

Permalänk
Medlem

Lik iPod till det yttre, men verkar vara fullproppad med funktioner!

Permalänk
Discokungen

Men fortfarande inte tillräckligt med utrymme

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk

quote "Challeman" ... hur gör man för att citera....menmen

med tanke på att dt är rätt så begränsad minnes mängd så kan man ju nt har speciellt många filmer på den....

hade dt varig ngn form av felefon på den oxo så hade dt varit mer multifunktionelt...

Permalänk
Medlem

Dyrt för så lite utrymme. Köper hellre en ipod med 30 gb för 3000...

Visa signatur

Gosh!

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derfpa
Dyrt för så lite utrymme. Köper hellre en ipod med 30 gb för 3000...

Som har värdelös batteritid. Hellre 20gram extra och då 10h extra musik och 4h extra filmuppspelning. MINST.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

http://sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=58305...
det finns en ypperlig tråd om denna vackra lilla spelare.
enligt min åsikt verkar denna spelare bli underbar

Permalänk
Medlem

Man kan också med M6 ansluta en batteridocka för AAA batteri vilket i teorin gör att man aldrig blir utan kräm

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem

Den här kommer jag nog köpa. Ja definitivt.

Visa signatur

Övriga ämnen i våra minnen

Permalänk

Nä...PSP 4 Life!

Visa signatur

Det finns bara 10 sorters människor - Dom som förstår binära tal och dom som inte gör det.

Permalänk
Medlem

Riktigt mysig spelare. Vilken tur att man ska köpa ny då min nuvarande håller på att falla ihop
Något att tänka på, definitvt.

Visa signatur

Fujitsu Siemens Amilo Xi 1546 :: Core 2 Duo T5600 :: 1024mb :: X1800 ::

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fiero
Man kan också med M6 ansluta en batteridocka för AAA batteri vilket i teorin gör att man aldrig blir utan kräm

finns och har funnits för ipods ett bra tag nu. Så inget nytt i mp3 spelar världen. Säkert flera andra tillverkare som har det också.

Permalänk
Medlem

Denna verkar riktigt fint, har tappat min nano så jag behöver en ny, detta verkar vara en bra kandidat.

Wolfson, ja då är det ju bra ljud

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derfpa
Dyrt för så lite utrymme. Köper hellre en ipod med 30 gb för 3000...

Sen finns det ju något som heter smidighet också... M6:an tävlar storleksmässigt mot nanon:

Ipod Video kan ju försöka tävla... Det finns ingen spelare än så länge som är perfekt för alla, själv hatar jag Ipod Video och skulle aldrig köpa den eftersom jag varken behöver 30-60 GB samt avskyr den fysiska storleken. Jag brukar max 1 GB musik på min Mini nu, resten lysnnar jag inte på och medtanke på att man komprimerar filmerna innan de överförs kommer 3 GB räcka långt för mig. Men U10 2 GB är för lite, den spelare som jag hittills kollat på. Sen kommer troligtvis ljudet på M6 vara mycket bättre än på Ipod...

Permalänk

bilderna som visas är ju ifrån ipod namo om jag inte ser fel..?

Visa signatur

|| DFI LanParty UT nForce3 250 Gb || AMD Sempron64 3400+ 2.0 Ghz@4400+ 2.60 Ghz || OCZ EL Dual Channel Gold 2x512Mb PC-3200 || GeForce Ti 4200 Agp 4x 250@444 300@580 || Nätag Q-Tec 500w BigFan || 5x120 Gb Raid 0 = 560 Gb HDD ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eXcore2000
bilderna som visas är ju ifrån ipod namo om jag inte ser fel..?

Vadå?

RELEASE SKER UNDER V.24!

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem

som jag skrev i m6 tråden tidigare, ser jävligt nice ut dock tråkigt att det är en plagiat på ipods skitiga design.. kanske är det ett sett att roffa åt sig marknadsandelar från ipods-fjortisar?.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
som jag skrev i m6 tråden tidigare, ser jävligt nice ut dock tråkigt att det är en plagiat på ipods skitiga design.. kanske är det ett sett att roffa åt sig marknadsandelar från ipods-fjortisar?.

Eller göra en spelare mer komplett än Nanon?
Den ser nice ut men samtidigt lik ipods skitiga design?

Själv har jag alltid gillat designen på allt Apple rör vid men däremot inte helt nöjd med dess insida. Nu kommer ju en spelare som styr upp Ipods misstag

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fiero
Eller göra en spelare mer komplett än Nanon?
Den ser nice ut men samtidigt lik ipods skitiga design?

Själv har jag alltid gillat designen på allt Apple rör vid men däremot inte helt nöjd med dess insida. Nu kommer ju en spelare som styr upp Ipods misstag

ipod största misstag är baksidan som blir repig två sekunder efter att du har packat upp den... vilken denna också kommer ha,... hoppas ni släpper en versioner med "egen" design som inte är ipod kopia. Man vill ju ha en mp3 spelare som är unik i både ljud och "syn" och ingen ipod kopia

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
ipod största misstag är baksidan som blir repig två sekunder efter att du har packat upp den... vilken denna också kommer ha,... hoppas ni släpper en versioner med "egen" design som inte är ipod kopia. Man vill ju ha en mp3 spelare som är unik i både ljud och "syn" och ingen ipod kopia

Det finns plastfilm och fodral i läder. Plastfilm funkar kalas (har ägt en nano med plastfilm.). Det gör att när man ska sälja spelare så är den i nyskick=högre andrahandsvärde.

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
ipod största misstag är baksidan som blir repig två sekunder efter att du har packat upp den... vilken denna också kommer ha,... hoppas ni släpper en versioner med "egen" design som inte är ipod kopia. Man vill ju ha en mp3 spelare som är unik i både ljud och "syn" och ingen ipod kopia

Det finns plastfilm och fodral i läder. Plastfilm funkar kalas (har ägt en nano med plastfilm.). Det gör att när man ska sälja spelare så är den i nyskick=högre andrahandsvärde.

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
ipod största misstag är baksidan som blir repig två sekunder efter att du har packat upp den... vilken denna också kommer ha,... hoppas ni släpper en versioner med "egen" design som inte är ipod kopia. Man vill ju ha en mp3 spelare som är unik i både ljud och "syn" och ingen ipod kopia

Det finns plastfilm och fodral i läder. Plastfilm funkar kalas (har ägt en nano med plastfilm.). Det gör att när man ska sälja spelare så är den i nyskick=högre andrahandsvärde.

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fiero
Det finns plastfilm och fodral i läder. Plastfilm funkar kalas (har ägt en nano med plastfilm.). Det gör att när man ska sälja spelare så är den i nyskick=högre andrahandsvärde.

Rädd att han e trögfattad eller

Bilderna var tänkt att visa att M6 tävlar mot Nanon storleksmässigt, inte Ipod Video.
Sen måste jag återspegla mot något som jag först tog upp för säkert tre-fyra år sen: Hur kommer det sig att så fort något blir populärt blir det fjortis? Som prylbög håller jag med om att saker blir ointressant när större konsumentgrupper börjar köpa dem men fjortis? Hur fjortis var det med Ipod för t.ex två år sen? Men som sagt, själv är jag inte längre intresserad av Ipod eftersom så många köper dem nuför tiden, men att dissa ner dem bara för att de är populära?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fiero
Det finns plastfilm och fodral i läder. Plastfilm funkar kalas (har ägt en nano med plastfilm.). Det gör att när man ska sälja spelare så är den i nyskick=högre andrahandsvärde.

Men hur kul är att att ha en jäkla skyddsplast på sin nya mp3 spelare bara för att någon tok högt upp i företaget vill sälja sina mp3or och snylta lite på en "känd design".

Nä tack jag avstår hellre än köpa denna, hade övervägt att köpa den om den fanns i andra färger samt ej ipod "repiga-design".

ZitreXx: klart det blir en fjortis stämpel på den när varenda fjortis köper den för att "showoffa", var i en butik för några dagar sen och skulle handla lite prylar, i kassan bredvid stod 2 fjortisar och diskuterade hurvida de skulle ha en ipod, iaudo mm... även om tex kassören sa att iaudion va mycket på bättre på samtliga punkter så sa dem att "vi tar ipoden för att det är status"

kunde knappt låta bli att garva, samma sak med "goose-jacka-statusen" som härjade för ett antal år sen, kanske härjar fortfarande.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.