Lenovo börjar använda AMD-processorer?

Permalänk
Melding Plague

Lenovo börjar använda AMD-processorer?

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jävlar, inga dåliga siffror i Kina. Bra för AMD när många där isåfall växer upp med AMD, ungefär som många har växt upp med Intel.
Måste sticka i ögonen på Intel när AMD får till såna siffror på en sån växande marknad.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk

Nu?! Varför inte för 7 år sen??? Nu är det försent! Nu blir det betala mycket för lite prestanda fast AMD som företaget vi betalar! Allstå?! Företagen är så jävla funtade! AMD kommer leva på sitt rykte ett tag. Precis som Intel har gjort dom senaste sju åren!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hagbarddenstore
Nu?! Varför inte för 7 år sen??? Nu är det försent! Nu blir det betala mycket för lite prestanda fast AMD som företaget vi betalar! Allstå?! Företagen är så jävla funtade! AMD kommer leva på sitt rykte ett tag. Precis som Intel har gjort dom senaste sju åren!

Du kan väl på allvar inte mena att prestandan i AMD's proppar är dålig?
Visst, om conroe håller allt den lovar (jag tvivlat btw) så kommer den vara bättre, inga protester, men bara för att det inte är en F1, så kan man ju knappast säga att en lambo går dåligt eller? Jag har fortfarande min Barton 2500+, och den har inga problem med att driva allt det jag vill, trots att den har vadå, 2-3 år på nacken... minst. Det är stor skillnad på "dålig" och "inle lika bra som". Speciellt eftersom det senare är en term som inte nödvändigtvis betyder otillräcklighet på något sätt.

Om man ser det ur ett annat perspektiv så är det riktigt bra. Amd tuggar ytterligare en del av intels kaka, även om intel har möjlighet att snart vara bättre. Och lite tävling om kunderna gynnar bara kunderna själva, och då som det tidigare var sagt är kina vi talar om, så lär det nog bli rätt mycket kunder de ska tävla om ^^

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

det finns ju ganska mkt pengar å hämta om man vinner alla kunder:)

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.