Jays utvecklar isoleringssystem för hörlurar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blade80
Creatives EP-630 för 300kr är mest prisvärda lurarna tycker jag.
Mer än 300kr för ett par pluttar ger inte jag i alla fall.
Lätta och sitter perfekt. Sitter tätt och har bra ljud över alla register.

EP-630 kan jag verkligen rekomendera.

Jag önskar att jag hade råd att jämföra med ett par värstingar, men jag tror knappast att Jays är mer prisvärd än EP-630.

Lurar i den prisklassen kanske är prisvärda, men bra låter de inte.

Permalänk
Medlem

Svar gällande detta:

Ni visste väl att Jens of Sweden inte tillverkade mp3 spelarna. dom köpte in dom skit billigt och satte sitt namn på det och sålde det sen för det dubbla.. så ja dom är ett skitföretag som inte bryr sig om vad vi får för pengarna... så hur ska jag kunna lita på dom nån gång?

Jens of Sweden's spelare tillverkades av ledande tillvekare i Sydkorea. Vi har aldrig på något sätt sålt våra produkter för dubbla priset. Vi haft en mycket dålig lönsamhet, under första två åren låg vi under 4%, dvs. BETYDLIGT lägre än vad en lokal restaurang eller café har. Det står fritt fram att kontrollera detta. Att vi skulle ha tjänat massa pengar på att sälja skit från Sydkorea är helt felt!, vi har alltid haft de högsta kvalitetskraven på våra tillverkare och svek aldrig dem när Kina började massaproducera billigare mp3-spelare.

Creative EP-630:

Låt oss nu ta detta detta exempel eftersom ni pratar om OEM. Kolla nogrannt på Sennheiser CX-300
http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm_eng.nsf/root/500830#

BILLIGASTE på Pricerunner 581 kr inkl.moms

Kolla sen Creative Labs EP-630
http://us.creative.com/products/product.asp?category=437&subc...

BILLIGASTE på Pricerunner 265 kr inkl.moms

Dessa två produkter är identiska och kommer från samma producent. På måndag börjar Jens of Sweden sälja dessa hörlurar från samma producent helt utan logotyp för 195 kr inkl. moms som alternativ till Jens of Sweden halsbanshörlurar EP-100.

Vem lurar vem ?

PS! Den som inte tror mig, hör av dig så skickar jag ett par hörlurar gratis som jämförelse.

Mvh

Jens

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JAYS

PS! Den som inte tror mig, hör av dig så skickar jag ett par hörlurar gratis som jämförelse.

Jag tror dig inte

Permalänk
Medlem

Mejla mig din adress så skickar jag ett par ;-), jens@jays.se

EDIT:

Då har du möjlighet att testa dem mot d-JAYS när de kommer

Mvh

Jens

Permalänk
Medlem

Done ty!

Permalänk

jag tror dig inte! sickade med

Done ty

Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.

Permalänk

hehe jag tror dig fast det spelar ingen roll för at jag tror ej att du skickar dom till vietnam vart jag bor just nu...

Visa signatur

I am Oskar the one and Only!!

Permalänk
Medlem

Ultimate ears

Rockstjärnor använder för övrigt ultimate ears: http://www.ultimateears.com/custom/UE-10-Pro.htm
Hur mycket Jens är utvecklar sin speciella isolering så kommer det aldrig i närheten av earplugs gjutna efter användarens öra.

Etymotic har fin isolering som enligt dom dämpar upp till 42dB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JAYS
PS! Den som inte tror mig, hör av dig så skickar jag ett par hörlurar gratis som jämförelse.

Mvh

Jens

Jag tror dig inte skickar min adress till dig så får man se om det kommer ett par lurar i lådan snart då! thank you

Visa signatur

Obs: Ny burk sedan länge. Orkar säkert uppdatera signaturen en vacker dag.

AMD Athlon 64 3200+ @ 2,35GHz | Sparkle Geforce 6800GT @ 427/1160Mhz | 2x512Mb pc3200 400MHz
3dMark 01: 25566p | 3dMark 03: 13653p | 3dMark 05: 6036p | AquaMark3: 73,048p | SuperPI: 36s

Permalänk

Är det för sent att inte tro dig?
Är mkt nöjd med min JoS MP-130 så detta kan mkt väl vara en intressant produkt, om priset är rätt dvs

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Medlem

Wow du skickade ju på riktigt! Tack så mycket, jätteschysst

Är (eller blir snart) jag en så kallad "gorilla" nu?

Permalänk

Kan inte förstå hur någon kan säga att koss in ear lurar har bra ljud. Det går ju fan inte att lysna på.. Det bara dånar köpte ett par och blev grymmt besviken men vänjer man sig vid Bayerdynamic 931 (3300:-) med hörlursförstärkare till så har man...

Visa signatur

"Förövrigt anser jag att Cartago bör förintas"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nerofuria
Kan inte förstå hur någon kan säga att koss in ear lurar har bra ljud. Det går ju fan inte att lysna på.. Det bara dånar köpte ett par och blev grymmt besviken men vänjer man sig vid Bayerdynamic 931 (3300:-) med hörlursförstärkare till så har man...

Du svarade visst på din egen fråga..

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2