Produkttest: Mpio HD400

Permalänk
Melding Plague

Produkttest: Mpio HD400

Johan Åberg tar sig en titt på en hårddiskbaserad MP3-spelare kallad Mpio HD400. Spelaren lagrar 8 GB data och med andra ord rymmer den plats för en större musiksamling. Läs mer om denna spelare i testet!

Läs produkttestet: Mpio HD400

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Njaa, jag sparar nog mina pengar.

Permalänk
Medlem

8gig 2500? samt snygg, den är då min

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
8gig 2500? samt snygg, den är då min

HDD. Sony har en som är 20GB, solid kvalitet och snyggare för 300 kr mindre, ser man till utrymme och videofunktion så låter även iPod vettigare.

plastiga lösa knappar.. *ryser*

/ fast väldigt snygg var den ju. bra layout för knappar med.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Helt klart intressant produkt .. men behåller nog min Iriver h300 ett tag till. kört in http://www.rockbox.org/ på den riktigt trevlig mjukvara.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Men exakt hur stor är den? Jag kan se måtten, men en jämförande bild för att man ska få en ungefärlig uppfattning vore trevligt.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
Men exakt hur stor är den? Jag kan se måtten, men en jämförande bild för att man ska få en ungefärlig uppfattning vore trevligt.

1 mm är lika lång över hela klotet.

Permalänk
Medlem

Det är inte det jag menar. Det jag menar är att det vore trevligt att se hur spelaren står sig i storlek mot till exempel en Sony-spelare, en iPod nano eller en iRiver U10. Jag kan givetvis gå ut och mäta eller leta upp exakta spec:ar på dessa spelare, men en jämförande bild vore inte helt fel. Det skulle räcka med att lägga med spelaren på bilden som visar innehållet i kartongen. Såna bilder har funnits med förut i recensionerna, varför inte ta med det nu?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem

Jaha Johan Åberg tittar alltså på naruto !?

Permalänk
Avstängd

Trevlig liten leksak

Själv kom man över en Archos AV420 för en billig peng, 20GB och 3.8" skärm
Klarar DivX med synligt och läsbart text, och går fint att spela in film från TV, VCR och cam... även datorn om man vill.

Men i äkta sweclockers anda så åkte 20GB ut och 60GB från trasiga laptopen in (2.5" HDD eller 1.8" men jag mäter från sida till sida)

Just ja på hemsidan står det "near DVD quality up to 720x480 @ 30 f/s, AVI file format." när man kör till TV:n

länk = http://www.archos.com/products/tv_centric/av_400/index.html?c...

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

"Spelaren lagrar 8 GB data och med andra ord rymmer den plats för en större musiksamling."

Någon har en väldigt skev bild av vad en större musiksamling är.

Visa signatur

WS: Asus X570-E, Ryzen 5900x, 2x16GB Ballistix E-die, EVGA 3080 FTW3 Ultra
FS: Asus X370-F, Ryzen 3600, 4x8GB G.Skill Flare, GT710, CM Stacker
HTPC: Asus F2A85-M, A10-5800K, 2x4GB G.Skill 2133MHz