LCD-TV med inbyggd dator?

Permalänk
Melding Plague

LCD-TV med inbyggd dator?

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Dator till TV'n eller TV till datorn?!

Ja asså - datorn skall givetvis sättas i centrum och LCD-TV är ett tillbehör till datorn - inte tvärtom ju.

Permalänk
Medlem

kul ide, men ja tycker att det värkar lite onödigt..

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av akka
kul ide, men ja tycker att det värkar lite onödigt..

Jo det är mycket som är onödigt.. Men det finns en marknad för det mesta... O HTPC är inte den minsta..

Permalänk
Avstängd

Bygg in ett tangenbord, touchpad och batteri så har du en maffig laptop.

Permalänk
Medlem

som går att ta loss från TV-apparaterna via ett fack därbad
därbad?

cool ide, dock känns det lite overkill, och jag har nog hellre min htpc vid sidan om .

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk

Känns lite mer stilrent med en HTPC vid sidan istället. Klart de är en bra ideé men de ger en skönare känsla med något snyggt vid sidan av istället.

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av coolerfreak
Känns lite mer stilrent med en HTPC vid sidan istället. Klart de är en bra ideé men de ger en skönare känsla med något snyggt vid sidan av istället.

No way! Less is more! Nu är jag oftast en Mac-kritiker, men titta på Apples iMac! Ja, jag håller med er alla, den ÄR ful som skam men viktigare: den är fantastiskt attraktiv.

Permalänk
Medlem

Fräsig ide. Hoppas att LCD tvapparaterna är bra också.

Rätt smidig lösning för HTPC

Permalänk
Medlem

Lol.....

Visa signatur

Asus Z97-E,Intel I7-4790K,Corsair Ram DDr 3- 16Gb 2x8Gb Pro Serie Vengance 2400MHZ