Permalänk
Melding Plague

Dator i chopper-stil

Läs nyheten: Dator i chopper-stil

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Ful och ser opraktisk ut tycker jag

Visa signatur

hp Pavilion zv6243 AMD 64 3200+, 512mb DDR, ATI Mobility Radeon x200 128mb, 60gb, 15.4'' widescreen, DVD-RW...
Stationär Dator: AMD 64 3200+, 1024mb DDR, ATI x300se (tmp), 360gb, 2x 19'' CRT, DVD-RW...
Mobilt: nu: Nokia N70, fd: hp iPAQ 1930, Asus MyPal 620bt, hp iPAQ rx3715, hp iPAQ 5455, Qtek 2020i

Permalänk

hha..så kung..en sån här dator skulle farsan gilla=)

Visa signatur

They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. That's nothing. If you play it forwards, it installs Windows.

Permalänk
Medlem

Fint med nya idéer men jag gillar den inte!

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Medlem

kunde varit en datorstol istället, då kan man sitta på datorn samtidigt

Visa signatur

3500+ Venice | 2gig DDR | Geforce 6800GT | Asus A8V-Deluxe | Antec HE 430W | 300gig SATA | 200Gig ATA (system) | Antec P150 |

Permalänk
Medlem

Tuff men (på tok) för dyr.

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

Fruktansvärd.

Visa signatur

Nej är också service.

Permalänk
Medlem

Hemsk.

Visa signatur

-\n-

Permalänk

Blääää

Permalänk
Medlem

Tycker den var väldigt smakfull faktiskt En sådan skulle jag inte skämmas för att ha i vardagsrummet.

Permalänk
Medlem

Riktigt grym faktiskt!

Fast det är klart att en lite mer modern style av en Roadracer hoj med en fet Alu ram och lite mer sportigt utseende skulle ju inte skada..
Men helt klart en kul ide!

Visa signatur

Numer nästan helt drogfri!

Permalänk
Medlem

Tyckte den var riktigt snygg!

Men jag har hört att hårddiskar bara ska ligga på en av sina 6 sidor, alltså inte snett som de har monterat hdd-fästet, jag antar att jag hört fel?

Visa signatur

| Asus P8P67 EVO B3, P67 Socket 1155 | Intel® Core i5 2500K | MSI GeForce GTX 580 OC 1536MB GDDR5, (800Mhz) | Corsair 8GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE | INTEL 320 Serie SSD 120GB SATA II |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slender
Tyckte den var riktigt snygg!

Men jag har hört att hårddiskar bara ska ligga på en av sina 6 sidor, alltså inte snett som de har monterat hdd-fästet, jag antar att jag hört fel?

Nej, de tär korrekt att en hårdisk bör ligga rakt på något sätt, och inte snett.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Avstängd

Haha, ganska rolig och så. Men väldigt opraktisk.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

eeiiw

Visa signatur

يارَبْ إذا أسَأت إلى الناس فَاعْطِني شجَاعَة الإعتذار وإذا أسَاء لي النَّاس فاعْطِنْي شجَاعَة العَفْوَ وَعَلّمنْي أنْ التسَامح هَو أكْبَر مَراتب القوّة وَأنّ حبّ الإنتقام هَو أولْ مَظاهِر الضعْف

Permalänk
Medlem

Old News

Permalänk

min svärfar skulle älska denna

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Nej, de tär korrekt att en hårdisk bör ligga rakt på något sätt, och inte snett.

Diskarna är monterade stående på högkant, precis som på mitt Lian-Li. Enda skillnaden är att de är vridna något utmed rotationsaxeln. Skivor och huvuden är fortfarande vertikala, så monteringen borde inte orsaka några problem för diskarna. De som tillverkar chassin i denna prisklass borde veta hur diskar skall placeras för att de inte skall må dåligt. Man bör dock inte placera en disk i 5.25"-platsen för då kommer den ligga snett.

Visa signatur

Born to mod..
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara lite längre tid

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Illuwatar
Diskarna är monterade stående på högkant, precis som på mitt Lian-Li. Enda skillnaden är att de är vridna något utmed rotationsaxeln. Skivor och huvuden är fortfarande vertikala, så monteringen borde inte orsaka några problem för diskarna. De som tillverkar chassin i denna prisklass borde veta hur diskar skall placeras för att de inte skall må dåligt. Man bör dock inte placera en disk i 5.25"-platsen för då kommer den ligga snett.

Är det jag som ser fel eller uppfattar jag dig fel? för enligt vad jag tror så sitter hårddiskarna såhär: \ (fast inte riktigt så skarp lutning då) och då är inte skivorna vertikala?

OnT: Chassit skulle varit lite större bara, om man vill sitta på det och spela ser det ut som om man kommer lite lågt.

Visa signatur

| Asus P8P67 EVO B3, P67 Socket 1155 | Intel® Core i5 2500K | MSI GeForce GTX 580 OC 1536MB GDDR5, (800Mhz) | Corsair 8GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE | INTEL 320 Serie SSD 120GB SATA II |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Rock
Old News

Visst, men det finns möjlighet till att antingen tipsa redationen eller göra en egen tråd

Finns det inget om det på Swec så är det inte "old news" för alla swec:are.

Så din inlägg räknas som spam (inlägg utan vettig innehåll, förlorade bytes i cyberspace bla bla)

Visst det är gammalt för mig med men jag blandar inte lunarstorm a.k.a Fjortistorm a.k.a fjunarstorm med sweclockers.

Sug och svälj trevlig helg (fan vad ball jag är)

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheCape
kunde varit en datorstol istället, då kan man sitta på datorn samtidigt

Det var ju en skit bra ide! Ha sin dator som stol!

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Visst, men det finns möjlighet till att antingen tipsa redationen eller göra en egen tråd

Finns det inget om det på Swec så är det inte "old news" för alla swec:are.

Så din inlägg räknas som spam (inlägg utan vettig innehåll, förlorade bytes i cyberspace bla bla)

Visst det är gammalt för mig med men jag blandar inte lunarstorm a.k.a Fjortistorm a.k.a fjunarstorm med sweclockers.

Sug och svälj trevlig helg (fan vad ball jag är)

för ett tag sen såg jag en sån här "hoj" via swec.. inte denna dock. har för mig den var blå.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheCape
kunde varit en datorstol istället, då kan man sitta på datorn samtidigt

Ja visst;) vart fasen är vi på väg mot:p? Man kan ju ställa skärmen på bordet och så "choppern" nära osv... Sedan när man är med kompisar eller tjejer kan man lika gärna fråga vill du ta en åktur med mig i "choppern"? ^^ Snacka om att de blir förvånade när de ser den