Gravyrsammandrabbning på Dreamhack

Permalänk
Medlem

Jag har skakat hand med båda.. har deras autografer på 2st frisbees från intel.. AEG

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jine
Jag har skakat hand med båda.. har deras autografer på 2st frisbees från intel.. AEG

Jag vann klubbmästerskapen i pingis när jag var 12.... PM:a adress så kan jag skicka min också!

Permalänk
Medlem

Tycker GoTalls motiv var bäst, lite rolig men tycker helt klart att dom båda är riktiga konstnärer!

REZPECT!!!

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk

Jadu. Ska jag va helt ärlig så tror jag det blev ganska oavgjort för min del.

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Blir så avunsjuka när jag ser de här killarnas arbeten, själv kan man inte ens rita en cirkel på ett papper

tja rita en cirkel på fri hand är en av de svåraste saker man kan göra, har för mig att Leonardo da Vinci fixade det men det är typ han jag vet om som kunde göra det.

Därimot göra en oval det är inge svårt

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.

Permalänk
Medlem

fy f*n vad snyggt.....jag vill köpa båda

ångrar mig att jag inte åkte till DH

Visa signatur

det man inte ser det lider man inte av , för det mesta :P

Permalänk
Medlem

Biomechen äger! Den andra va bra utförd inte mer.

Visa signatur

Med vänlig hälsning, Kundstörd.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golliwog
tja rita en cirkel på fri hand är en av de svåraste saker man kan göra, har för mig att Leonardo da Vinci fixade det men det är typ han jag vet om som kunde göra det.

Därimot göra en oval det är inge svårt

Att rita en cirkel på fri hand är såväl praktiskt som teoretiskt omöjligt, även en oväl är omöjlig om den ska vara symetrisk. Om så bara en bråkdel av alla myter om Leonardo da Vincis talanger vore sanna så skulle han utan tvekan övertagit guds plats som allsmäktig redan innan han lämnat blöjstadiet.

Jag tvivlar inte på hans vetenskapliga kunskaper, bara på de tusentals andra helt absurda saker som han påstås vara ensam om att ha kunnat göra.

Visa signatur

************************************
* Detta meddelande har granskats av FRA *
************************************

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Deone
Att rita en cirkel på fri hand är såväl praktiskt som teoretiskt omöjligt, även en oväl är omöjlig om den ska vara symetrisk. Om så bara en bråkdel av alla myter om Leonardo da Vincis talanger vore sanna så skulle han utan tvekan övertagit guds plats som allsmäktig redan innan han lämnat blöjstadiet.

Jag tvivlar inte på hans vetenskapliga kunskaper, bara på de tusentals andra helt absurda saker som han påstås vara ensam om att ha kunnat göra.

Var det inte Michelangelo som gjorde det där med cirklen ?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Deone
Att rita en cirkel på fri hand är såväl praktiskt som teoretiskt omöjligt, även en oväl är omöjlig om den ska vara symetrisk. Om så bara en bråkdel av alla myter om Leonardo da Vincis talanger vore sanna så skulle han utan tvekan övertagit guds plats som allsmäktig redan innan han lämnat blöjstadiet.

Jag tvivlar inte på hans vetenskapliga kunskaper, bara på de tusentals andra helt absurda saker som han påstås vara ensam om att ha kunnat göra.

Ingenting är väl helt runt om man zoomar in så mycket man kan

Btw jag tycker GoTaLLs motiv faktiskt passar mer till DH än tribals som man ska ha som tatueringar

Permalänk
Hedersmedlem

Wolverine Vann!!!!

Permalänk
Medlem

MAn får väl ta o gratulera då.. Fast jag anser att Gotalls va tuffare..

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golliwog
tja rita en cirkel på fri hand är en av de svåraste saker man kan göra, har för mig att Leonardo da Vinci fixade det men det är typ han jag vet om som kunde göra det.

Därimot göra en oval det är inge svårt

Haha vilken viktigpetter du är Jag menade självklart inte en perfekt cirkel

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

GZ Wolverine

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jine
Jag har skakat hand med båda.. har deras autografer på 2st frisbees från intel.. AEG

Det där har du drömt för jag har då inte signat någon frisbee

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Det där har du drömt för jag har då inte signat någon frisbee

Höhö. Grattis, ditt var finare imo.

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem

det var giotto som när han blev ombedd att sända sin portfolio till en kund(påven har jag för mig) ritade en cirkel på fri hand istället. på den här tiden ansågs ritandet av en perfekt cirkel på fri hand vara en av de största bevisen på skicklighet.

Permalänk
Medlem

Måste nog säga att jag tyckte att Wolverines chassi blev snyggast.

För övrigt måste jag beklaga att ni tvingades lida av Basshunter medan ni jobbade. Tog han en paus från att porrfota sig själv eller?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.