Foxconn kan ta sig upp bland de "tre stora"

Permalänk
Melding Plague

Foxconn kan ta sig upp bland de "tre stora"

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Kul! Först!

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem

Ja, konkurens är ju bra.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spectryym
Kul! Först!

Börja inte med sånt där nu igen.

Visa signatur

[AMD Athlon64 X2 4400+][Corsair TWINX2048-3500LLPRO][Leadtek 8800GTS 640MB][ASUS A8N-SLI Premium][Antec P180][Antec Neo HE 550W]

Permalänk
Medlem

Det låter bra. In med foxconn så slipper vi kanske en massa underklockade kort från asus som heter v999999999 deluxe super duper maxi.

Lite förutfattade meningar, jag vet

Visa signatur

Intel Core i7 965 EE @ 4 GHz
Foxconn BloodRage X58
ATI HD 4870 + Accelero S1 Rev2 + 2st Zalman 120mm

Permalänk
Avstängd

Dom stora? dom med kvantitet och avsaknaden av kvalitet

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Hedersmedlem

Åh nej.. Asus hotar att sluta sälja till oss. Vilken förlust!
Ungefär lika stor förlust för Sverige när jag inte kollar fotbollsvm.

Visa signatur

» Don't argue, I am programmed to beat you.

Permalänk
Medlem

Bra, det behövs verkligen någon som kan grilla ASUS/MSI när det gäller grafikkort.

Om ASUS hotade att sluta sälja grafikkort till mig skulle jag köpt så många Foxcon kort jag bara kunde

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk

Öh... har för mig att det är olagligt i sverige att tvinga affärer att låta bli att sälja konkurenters varor för att få sälja sina egna!

Atari gjorde nånting sånt med sina konsoler mot något annat företag som jag inte minns namnet på!

Permalänk
Medlem

Dålig stil av ASUS om det stämmer. Nåväl, nackdelarna hos den fria marknaden...

/Adrian

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen Appleanvändare för ett fritt SweClockers.

Permalänk

Jag köper bara grafikkort av powercolor så, men det kanske ändras nu
och om asus slutar sälja grafikkort till Sverige skiter jag fullständigt i så länge dom inte börjar hota med att sluta sälja moderkort också

Visa signatur

"Politicians and diapers have one thing in common. They should both be changed regularly"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zandros
Dålig stil av ASUS om det stämmer. Nåväl, nackdelarna hos den fria marknaden...

/Adrian

"Nackdel hos den fria marknaden"? Eftersom det inte är tillåtet att konkurrera på det viset så är det väl mer än bara "Dålig Stil"?

Visa signatur

K#^Ab
Mr_Krut: Seriöst, vi försöker få jämnställdhet i världen också kommer Asus och förstör allt med en pluttig rosa laptop