Nvidia G73-B1 och G72

Permalänk
Melding Plague

Nvidia G73-B1 och G72

Läs nyheten: Nvidia G73-B1 och G72

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Fantastic! Bra att dom utvecklar saker och ting!

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Medlem

verkligen nice.
gissar att det kommer en hel del kommentare som "men man ska ju ha anläggning för ljudet", men det är det kanske inte alla som har/vill ha

Permalänk
Inaktiv

om inte annat så verkar HDMI kontakten vara mycket smidigare än D-SUB och DVI storleksmässigt och installationsmässigt

Permalänk
Medlem

Fan kan de tinte kommer HD ready kort istället. Då måste de ha med komponent utgång som klarar HDTV också. Alltså 3 rca anslutningar.

Jag behöver det då jag har en vanlig tjock tv som klarar 1080i.

Visa signatur

Speldator:Gigabyte Aorus Pro b550, 16GB DDR4, AMD 5800x ,MSI Suprim x RTX 3080 ,WD nvme 1TB, Samsung 1tb ssd, Win 10 Pro, Samsung odyssey G7 27"
TVspel: Xbox One x, Nintendo 8-bit, Nintendo Gamecube, Nintendo 64, Nintendo Wii Nintendo Switch TV: LG 65" C8 Oled

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LSD
Fan kan de tinte kommer HD ready kort istället. Då måste de ha med komponent utgång som klarar HDTV också. Alltså 3 rca anslutningar.

Jag behöver det då jag har en vanlig tjock tv som klarar 1080i.

lycka till att hitta ett nytt grafikkort som INTE stödjer HDTV ut via YpBr (komponent).. till och med moderna low-end kort har med en kabel för ändamålet.

Permalänk
Medlem

LSD hehe, mitt x1600pro stöder HD, så förstår inte vad du snackar om, flesta av dagens kort stödjer HD.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

mycket avancerad sketch ^^

720i har jag aldrig hört talats om

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arnearne
mycket avancerad sketch ^^

720i har jag aldrig hört talats om

1280x720 interlaced vad är konstigt med det?

Permalänk
Medlem

Audio in på en 2 pin kabel? Dvs inget stöd för 5.1 via HDMI altså? Eller det kanske aldrig har funnits?

Visa signatur

Intel Core i7 965 EE @ 4 GHz
Foxconn BloodRage X58
ATI HD 4870 + Accelero S1 Rev2 + 2st Zalman 120mm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tjalve
Audio in på en 2 pin kabel? Dvs inget stöd för 5.1 via HDMI altså? Eller det kanske aldrig har funnits?

Jag tror att signalen är digital (alltså t ex Dolby Digital eller DTS), så det räcker nog utmärkt med 2 pinnar. Jämför med en koaxial SPDIF, hur många pinnar har den och hur många kanaler kan den överföra?

Permalänk
Medlem

Ugh... herregud. Kan de inte bara fokusera på DX10 och G80 istället? Vi har redan high-end, low-end och mainstream-modeller som funkar bra! Shit...

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK GPU: Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ subtimings
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x

Permalänk
Medlem

(HDCP) dätta korter är världelöst om man inte kör vista..
så för oss *nix användare är det en brev vikt.. om inte nvidia gör drivers som är något att ha...

Visa signatur

@gegoxaren på identi.ca
min personliga Blag ^_^
#python #cSharp #php #sqlite #freetard #loonix

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arzei
Ugh... herregud. Kan de inte bara fokusera på DX10 och G80 istället? Vi har redan high-end, low-end och mainstream-modeller som funkar bra! Shit...

Dessa kort är till för HTPC och du pratar om spel osv...läs igenom ordentlig nästa gång tack

Visa signatur

Der Steppenwolf