Permalänk

Micro-Atx till ATX chassi?

Tja, såg att de moderkort som stödjer conroe processorn är "micro ATX" funkar de att sätta in i ett ATX chassi typ antecs P180 som jag har?

EDIT/ Ooops, tror jag tittat på fel moderkort.... Men finns det då inga moderkort för Intel Conroe processorerna ännu? Tycker att intel har ett väldigt litet utbud av moderkort om man kollar på t.ex. komplett.se. /EDIT

Permalänk
Medlem

Re: Micro-Atx till ATX chassi?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av chrisdekitchen
Tycker att intel har ett väldigt litet utbud av moderkort om man kollar på t.ex. komplett.se.

Intel tillverkar enbart moderkort för OEM marknaden. Den logiska slutsatsen blir då att Komplett inte säljer några Intel moderkort överhuvudtaget.

Visa signatur

Det heter DATOR eller DATORN inte "data" eller "datan" era illiterata noobs! Och det stavas DUAL inte duel. Sover ungjävlarna på lektionerna i skolan nu för tiden?
Server #1: Project Hades 3.0
Server #2: Project Pandora

Permalänk

Det jag menade var väl eg. att jag tycker det finns ett litet utbud som stödjer intels conroe processor.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chrisdekitchen
Det jag menade var väl eg. att jag tycker det finns ett litet utbud som stödjer intels conroe processor.

Med tanke på att Conroe är skapligt ny så är det ganska logiskt. Det kommer, det kommer....

Visa signatur

Ledsen att jag inte kan svara på mer, men överklockning är absolut inte mitt område Vad jag förstår handlar det om att man fäster ett klockbatteri på processorn så går den snabbare, eller hur?