Nästa iPod kommer ha 3D-grafik från NVidia?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cato
Alltså, du verkar inte ha tänkt igenom det särskilt ordentligt. Hört talas om utveckling? Hur ofta är första generationen av en produkt OK? Andra? Tredje? Det blir bättre med tiden! Jämför dagens mobilkameror med de för något år sedan, jämför dagens mp3-mobiler med de för något år sedan - skillnaden är gastronomisk! Det är en sån här rolig situtation den en person som jag kan sitta och skratta eller förtvivla åt er andra då jag naturligtvis VET med SÄKERHET att morgondagens mobila hybridenhet kommer ha en fantastisk kamera, en fantastisk mp3-spelare, fantastiska spelfunktioner och sist men inte minst underbara telefeonmöjligheter.

En sista pik mot slutet av ditt inlägg: Tänker du dig att marknades olika aktörer skall koncentrera sig på trådlösa lösningar i säg fem år för att sedan vips, på ett överenskommet datum, plötsligt hosta upp den ultimata hybriden? Sorry lad, doesn't work that way.

Jag vet att det blir bättre med tiden. Det var väl det jag skrev också? Däremot anser jag fortfarande att mobilkamerorna är alldeles för dåliga jämfört med vanliga, kompakta digitalkameror. K800i är väl den första mobilen i Sverige med duglig kamera, så där är man helt klart på rätt väg.

Angående mp3-spelaren och spelfunktionerna tror jag att flexibel mjukvara är framtidens melodi. Oavsett hur bra mjukvara man har, så kommer det alltid vara någon som klagar eftersom folk efterfrågar olika saker. Låt telefonen ha ett öppet operativsystem istället så att man kan dra in vilka spel eller program man vill.

De trådlösa grejerna var lite av ett sidospår, men jag tror ändå vi kommer få se mer av det inom kort. Att ansluta kameran, mobilen, mp3-spelaren osv till varandra och till datorn trådlöst kommer bli lika naturligt som att ha en trådlös fjärrkontroll till TV:n.

Skön felskrivning där förresten... Gastronomisk skillnad?

Visa signatur

Är det inte Fingal Olsson som sitter där borta?

Permalänk
Medlem

Felskrivning och felskrivning... De som vet vad "gastronomisk" betyder är betydligt färre än de som tycker det låter som något väldigt, väldigt stort

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cato
Felskrivning och felskrivning... De som vet vad "gastronomisk" betyder är betydligt färre än de som tycker det låter som något väldigt, väldigt stort

Var tvungen att googla men jag hade visst rätt.

Hur som helst kommer jag med glädje byta ut min
iPod video när det kommer en mobiltelefon med
minst 20gb hårddisk, fram till dess kommer jag gå
runt med min klump som rymmer tre gånger så
mycket.

Permalänk
Avstängd

Vill ni bara lyssna på musik så kan ni väl hålla er till en vanlig MP3-spelare, eller måste ni ha de populäraste märket? Tycker bara att de är bra med mer teknologi i en och samma produkt, slipper man bära med sig mer.

Visa signatur

You stink. Bender's great. Deal with it

Permalänk

Det tog dig närmare fyra månader att komma fram till den slutsatsen, imponerande.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gabriel15
nej!
dom måste ha nes emulator i den också så man kan spela supermario.

Kristus hör din bön.

Namn: Ainol V1000.