PYPE iX-chassi testat

Permalänk
Melding Plague

PYPE iX-chassi testat

Läs nyheten: PYPE iX-chassi testat

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

chassit var ju faktiskt lite små läckert men kommer nog kosta skjortan

Visa signatur

"Politicians and diapers have one thing in common. They should both be changed regularly"

Permalänk
Medlem

både lite coolt och VÄLDIGT fult!...
något jag ALDRIG skulle köpa
(jag får lite "gamerchassi" för rika vibbar )

Permalänk
Avstängd

om jag var 12 så skulle det ge mig respekt i överflöd att ha ett sådant chassi. Men jag gillar stilrena chassin, kan vara med ruta.
ps. ngn som vet ett stilrent (gärna fyrkantigt) chassi med ruta (eller lätt att göra ruta i)??

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Fult som stryk skulle jag vilja säga

Visa signatur

Mick

Permalänk
Medlem

Tycker det var snyggt.

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
om jag var 12 så skulle det ge mig respekt i överflöd att ha ett sådant chassi. Men jag gillar stilrena chassin, kan vara med ruta.
ps. ngn som vet ett stilrent (gärna fyrkantigt) chassi med ruta (eller lätt att göra ruta i)??

Då rekommenderar jag starkt Lian Li PC-6277. Fyrkantigt med fönster. Väldigt stilrent och fint.

Visa signatur

R7 5800X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | 16 GB RAM | RTX 3080 | 2 TB SSD | CM NF200P | Corsair SF600

Permalänk
Hedersmedlem

Helt ok men hamnar inte moderkortet på sniskan och hur går det med heatpipe kylare?

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Ok... visst, gamerchassi no doubt, men det är en klar förbättring månste jag säga...

Jag gillar det!
Inte för att jag skulle köpa nått, men det är iallafall riktigt cool, om än inte så snyggt. Plus att vikten verkar ligga mer åt udda och inte bara bling bling med massa färger som den vanliga gamer-inriktningen brukar vara, det förtjänar lite kudos.

Lite nyfiken på vilken hårdvara de sätter i den, och precis som MaLo är jag lite fundersam på hur det blir med heatpipe-kylare i den.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Jag som hade lurat på en liknande design till mitt hemmabygge...

Permalänk
Medlem

Undra om de sökt tillstånd hos röda korset?:D

Visa signatur

Mick

Permalänk
Medlem

1900 - 3500 Euro ?

Lite väl obestämt pris tycker jag

Visa signatur

PC:

| i5 2500K @4.8GHz + Corsair H70 + 2x Scythe GT 1450rpm |
| ASUS P8P67 Pro B3 | 2x GTX580 3GB SLI @900/1800/2004 |
|2x 4GB Corsair Dominator GT @2133MHz | Corsair AX1200 |
| CM HAF 932 | Dell U2711 | 120GB Corsair Force 3 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yorii
1900 - 3500 Euro ?

Lite väl obestämt pris tycker jag

[.Sarkasm]
Vadå, pricerange: Mycket -> Massor...
Tycker jag är _jätte_specifikt jue... precis som Alienware och resten som kollektivt verkar tro att störst/dyrast i samband med överstylade chassin = bäst (även om jag tycker chassit i detta fall förtjänar en eloge)
[./Sarkasm]

edit**
Gillade V11C-burken bättre, om den inte sett så tjock ut

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Inaktiv

vilket jaevla chassi dessutom så uppfyler det mina systemkrav
lr det beror på vilken systemkonfiguration man väljer, men det såg ju kewlare ut än falcon nw:s mach 5.

Permalänk
Medlem

hallå, 1900-3500 euro var ju med ett komplett system i... dessutom med vattenkylning

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

3500 euro = 35000kr... det är inte alls billigt :/

Visa signatur

PC:

| i5 2500K @4.8GHz + Corsair H70 + 2x Scythe GT 1450rpm |
| ASUS P8P67 Pro B3 | 2x GTX580 3GB SLI @900/1800/2004 |
|2x 4GB Corsair Dominator GT @2133MHz | Corsair AX1200 |
| CM HAF 932 | Dell U2711 | 120GB Corsair Force 3 |

Permalänk
Medlem

nej det är det inte, men vid 3500 euro lär det ju vara top of the line produkter i... typ senaste SLi-leksakerna från nVidia, dyr 10 000-kr värstingprocessor osv osv...

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sgt. Stinger
nej det är det inte, men vid 3500 euro lär det ju vara top of the line produkter i... typ senaste SLi-leksakerna från nVidia, dyr 10 000-kr värstingprocessor osv osv...

Jag skulle gissa att det blir tvärtom.

Visa signatur

PC:

| i5 2500K @4.8GHz + Corsair H70 + 2x Scythe GT 1450rpm |
| ASUS P8P67 Pro B3 | 2x GTX580 3GB SLI @900/1800/2004 |
|2x 4GB Corsair Dominator GT @2133MHz | Corsair AX1200 |
| CM HAF 932 | Dell U2711 | 120GB Corsair Force 3 |