Habu, ny spelmus från Microsoft

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DualCore
En Razer kopia.

"Det är dock inte en helt egen produkt utan ett samarbete med Razer, som är kända för sina spelmöss."

ja då kan man verkligen kalla det kopia. suck

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jeeq
Nej, det jag har läst så skall det inte vara en laser, bra att Razer och dylikt börjar förstå att det suger.

Jag skulle nog inte tveka på att köpa den om den inte var så ful. Razer försör ju allt de ser med sina fula jävla neonlysen.

Men jag kommer nog ändå inhandla den nya 3.0:an, och även Habu. Jag har dock redan den silvriga 3.0:an just nu.

edit, såg nu att det är laser, då köper jag aldrig den.

Å varför tror du att man köper en Intellimouse 3 eller en Logitech Helre

Visa signatur

There's no Irl only Afk!

Permalänk
Medlem

Lasermöss har väldigt många problem som gör det praktiskt omöjligt att spela seriöst. Absolut inte alla har dessa problem, men det är en tillräcklig stor risk för mig för att inte köpa en.

Jag antar att Microsoft anslöt sig till Razer eftersom Razer är så stora inom gaming, och att musen kommer att säljas mer om de är inblandade.

Tolvåringarna skall inte klaga iallafall.

Permalänk
Medlem

k progamer jeeq

Permalänk
Medlem

Jag ser inget revolutionerande med den jämfört mot en gammal trotjänare i designen?

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

Det står bara Microsoft på den xD

Permalänk
Avstängd

Habu!

Visa signatur

Space, the final frontier

It's not what you've got, it's how you use it, som gamle Ray Stevens sa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skruvis
Jag ser inget revolutionerande med den jämfört mot en gammal trotjänare i designen?

Du får kolla på detaljerna

Permalänk
Medlem

Habu är Laser, 3.0an är optisk. Nu vet ni

Visa signatur

[Datorn] Core2Duo E8400 3.0 ghz ][ Abit IP35 Pro ][ Gainward 9800GTX ][ Seagate Barracuda 200+300+500 GB ][ Crucial Ballistix 2x1024 MB ][ Tagan 480w ][ Gigabyte 3D Aurora

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Osskie^
Habu är Laser, 3.0an är optisk. Nu vet ni

Presis folk utalar sig utan att veta vad dom snackar om som vanligt suck suck!

Sen så blir det ju helt perfekt med Razers kunnande, teknik bakom på denna klassiska underbara form som MS står för

Har nu en Copperhead och lär säga att den utan tvekan är den bästa mus jag någonsin ägt. den krossar allt annat ..känslan snabbheten, precisionen allt är överlägset e.x Logitech som jag kört förut men i jämförelse mot denna skönhet Copperhead har den inte en chans..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Osskie^
Habu är Laser, 3.0an är optisk. Nu vet ni

Vem pratar om den optiska enheten i den? Laser möss är inget nytt på planeten... Hittills har laser vad jag vet inte varit någon hit inom gaming?

Den nya 3.0:an kommer med laser.. denna klassiker. Edit: Den är det givna valet, naturligtvis!

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

tuff.. ser dessutom inte så stor ut som razor och vissa av logitech's möss är..

Visa signatur

Svarar du på ett inlägg, Citera mig!, tack!

Permalänk
Medlem

jahopp såsynd att dom ska förstöra 3.0an med laser, kolla så vacker den är i svart, synd att dom inte gjorde knapparna svarta också. Tur att min optiska 3.0a inte gått sönder ännu

Visa signatur

Äktenskapet är det enda kriget där man sover med fienden...

Permalänk
Medlem

Det skall f.ö inte vara något kommatecken i rubriken, utan ett skiljetecken.