Bärbar dator med sockel AM2

Permalänk
Melding Plague

Bärbar dator med sockel AM2

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Den väger 20 lbs i standard utförande , vad nu det blir.

Permalänk
Medlem

Det är 9 kilogram. Fy satan, mitt P180-chassi väger 18 och det är ju ANINGENS större.

Jag testade konfa den som det stod i texten, dvs med 2gb minne, FX62 och dubbla hårddiskar. Då kostade den över 5000$, översättning till svenska kronor behövs ej...

Visa signatur

Min dator äger mig. True story.

Permalänk
Medlem

18, mitt väger 19 med hårvara, 14 tomt:p

Visa signatur

Abit ab9pro | Antec P180B | Antec Phantom 500w | Corsair XMS2 DDR2 1024MB | Intel Core 2 Duo E6600 | Scythe Ninja | Seagate 320GB SATA II | Powercolor X1950XT

Playstation 3 - PSN: Lunka

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jag mår illa varje gång jag ser den typen av "bärbara" datorer. Dom borde komma med någon ny standard som inte heter bärbar. Snarare portabel arbetsstation med stora muskler.

Visa signatur

R7 5800X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | 16 GB RAM | RTX 3080 | 2 TB SSD | CM NF200P | Corsair SF600

Permalänk
Avstängd

Ena meningen skriver ni att de är "WidowPC", nästa mening "WindowPC"... jag känner lukten av stavfel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PreacherMan
Jag mår illa varje gång jag ser den typen av "bärbara" datorer. Dom borde komma med någon ny standard som inte heter bärbar. Snarare portabel arbetsstation med stora muskler.

Well, den är ju bärbar. Frågan är bara hur mycket du behöver ta i.

Kan nog vara något för lanpartyn och de som ska frakta den från jobbet, hem, tillbaka till jobbet etc och bara slänga över den i bilen.

Visa signatur

Min dator äger mig. True story.

Permalänk

Tempen lär vara hög eller:p? Finns ju vissa som vill ha bärbara datorer för att de tar mindre plats och är enkel att ta med sig.... men man köper nog hellre stationära datorer eftersom bärbara kostar dubbelt som mkt:p i alla fall om man vill ha en spelmaskin. Den ser tjock ut....
MooDHooDs: Ny hightech dator:p?

Permalänk
Medlem

Ska alldrig gnälla på min HP laptops tre kilo igen.