Viewsonic lanserar Ipod-monitorer

Permalänk
Melding Plague

Viewsonic lanserar Ipod-monitorer

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Snygg skärm. Undra om det kommer en variant utan Ipod prylen.

Visa signatur

Regn är snö på sommarn.

Permalänk
Medlem

så jäkla snygg! hoppas bara den inte blir allt för dyr..

Visa signatur

ASRock Z68 Extreme4 GEN 3 | Intel Core i5 3570K @ 4,5ghz | Noctua NH-U12P SE2 | Corsair 4x4gb 1600Mhz | Gainward GTX 1060 6GB Phoenix | Samsung 850 Evo 250gb | Fractal Design Define R5 | EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk

Kan ju vara ett fint alternativ för de som brukar lyssna på musik ofta men inte vill ha datorn igång helatiden. Bara plugga in i-poden och sen spela

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk
Medlem

Schyst, perfekt extern skärm för en svart Macbook?

Permalänk
Medlem

Verkar vara samma skärm som VX2235wm med nästan likadan fot också som alla tyckte va så "ful"

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Medlem

Detta måste vara det löjligaste jag sett, ska inte SE eller Nokia släppa en skärm med docka för sina mobiler snart också.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk

Gambit,
Ditt liv kan inte vara särskilt innehållsrikt om det här var det löjligaste någonsin.

Ta och knacka fram lite försäljningssiffror för Nokia och SonyEricssons mp3-nallar och jämför med de nästan 60 miljoner iPods som sålts. Jag gissar att marknaden du fjantar dig om är mindre än det...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det säljs runt 300-320 miljoner mobiler per år, Nokia är största tillverkaren och har en marknad på runt 40%... Det blir över 120 miljoner mobiler ifall jag har rätt på huvudräkningen...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
Det säljs runt 300-320 miljoner mobiler per år, Nokia är största tillverkaren och har en marknad på runt 40%... Det blir över 120 miljoner mobiler ifall jag har rätt på huvudräkningen...

japp och alla har olika modeller Nokia har, har olika anslutningar

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr_Lazy
japp och alla har olika modeller Nokia har, har olika anslutningar

Utan någon fakta vågar jag påstå att det finns fler nokia med samma anslutning än vad det finns Ipod VIDEO.

Visa signatur

Uppdatering: Denna uppdatering är uppdaterad version av den uppdatering
som släpptes för för en månad sedan ungefär.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DyDoDe
Utan någon fakta vågar jag påstå att det finns fler nokia med samma anslutning än vad det finns Ipod VIDEO.

mm tror jag också. mobiler e betydligt vanligare än ipods.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
Det säljs runt 300-320 miljoner mobiler per år, Nokia är största tillverkaren och har en marknad på runt 40%... Det blir över 120 miljoner mobiler ifall jag har rätt på huvudräkningen...

Och alla dessa är musiklurar? Dessutom användar inte alla te.x W800i som MP3 spelare.

Rätt rolig funktion, skärmen skulle passa perfekt till en Apple dator.

Permalänk
Medlem

+ snygg, bra med docka

- att bara spela låtarna på podden i iTunes är både lättare och bättre vilket gör den där skärmfunktionen värdelös.

en utbytbar plastbit där fram skulle ju möjliggöra önskemålen om att docka nallar och vad annat med.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sunnis
Och alla dessa är musiklurar? Dessutom användar inte alla te.x W800i som MP3 spelare.

Rätt rolig funktion, skärmen skulle passa perfekt till en Apple dator.

Hur många lurar som tillverkas nummera klarar inte att spela mp3 egentligen?

Permalänk

Lär ju inte va så himla kul att kolla på video från ipoden med den skärmen eftersom att all video är i 320x240 upplösning.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av carrot_man
Lär ju inte va så himla kul att kolla på video från ipoden med den skärmen eftersom att all video är i 320x240 upplösning.

Ärdet verkligen skrivit idag 20:56???
Fast det stämde ju inte ens för en vecka sedan så…

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kjell Brel
Gambit,
Ditt liv kan inte vara särskilt innehållsrikt om det här var det löjligaste någonsin.

Ta och knacka fram lite försäljningssiffror för Nokia och SonyEricssons mp3-nallar och jämför med de nästan 60 miljoner iPods som sålts. Jag gissar att marknaden du fjantar dig om är mindre än det...

Jodå men länka gärna till en skärm med en löjligare funktion. Sen vad har försäljningsiffror med saken att göra? Ta bort dina IPOD's från dina ögon och öppna ett fönster och titta ut vet jag. Och angående resten av ditt inlägg så svarade de andra här på det mer än utförligt tycker jag.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

GE MIG, älskar Ipod och älskar redan skärmen med

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser