Archos släpper mp3-spelaren 104

Permalänk
Melding Plague

Archos släpper mp3-spelaren 104

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Den var inte vacker

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Den var inte vacker

Men skärmen verkar vara bra :D:D

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som aldrig tidigare har hört talats om Archos ?

Ändå ska dom tydligen vara ledande

Visa signatur

PC:

| i5 2500K @4.8GHz + Corsair H70 + 2x Scythe GT 1450rpm |
| ASUS P8P67 Pro B3 | 2x GTX580 3GB SLI @900/1800/2004 |
|2x 4GB Corsair Dominator GT @2133MHz | Corsair AX1200 |
| CM HAF 932 | Dell U2711 | 120GB Corsair Force 3 |

Permalänk
Medlem

vet inte heller om ja tycker den e så himla vacker...
ehm... vaför ha med citatet i nyheten? allt som står i citatet står i underrubrik/brödtext... undra bara...

Visa signatur

[DESKTOP] FD Define 7XL | VIII Dark Hero (EK-Monoblock) | 5950x | 128GB ECC | RTX3090 (Vector² ABP) | 2*2TB SN850 [SERVER] i5-13400 | 64GB | 108TB (raw)

Permalänk
Medlem

Hmm... släpps i kölvattnet från apples release av ny nano. Någon känner sig pressad.

Permalänk
Medlem

Ser otroligt plastig ut. Usch!

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yorii
Är det bara jag som aldrig tidigare har hört talats om Archos ?

Ändå ska dom tydligen vara ledande

Archos är kända för sina spelare, konstigt att du inte hört talas om dem tidigare, då kan du inte varit med länge på den här scenen. Hade själv en Archos för 1 år sedan, en AV420 som spelade skiten ur mina kompisar Iriver modeller, men den var lite väl klumpig för min del. Tror det blir svårt att hitta bättre 4GB spelare för 1500kr faktiskt.

Visa signatur

Arbetsdator: Imac 27" Core I3@3,2 Ghz, 1TB HDD. Backup: Scaleo home server 2205 2+2TB
GamerPC: Core i7 2,8 Ghz, 6GB DDR3, Geforce 2x680 Sli, 128GB Samsung 830 SSD, Corsair 750W nätagg, W7 Ultimate.

Permalänk
Medlem

Jag har en Archos XS 202.

Länk

Enda felet jag har kommit fram till är att den är ganska så tjock, nästan 2cm. Vilket gör att den kanske inte är så skön att ha i fickan.

Permalänk
Medlem

Deras mediaspelare är ruskigt bra, de har varit bäst när det äller att visa film rätt länge tycker jag. Men du brukar ligga lite åt det dyrare hållet.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Inaktiv

palla bry sej om en annan ipodkopia.

Citat:

Deras mediaspelare är ruskigt bra, de har varit bäst när det äller att visa film rätt länge tycker jag. Men du brukar ligga lite åt det dyrare hållet.

jo archos har ju varit mycket bäst i test.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BerraJobb
Archos är kända för sina spelare, konstigt att du inte hört talas om dem tidigare, då kan du inte varit med länge på den här scenen. Hade själv en Archos för 1 år sedan, en AV420 som spelade skiten ur mina kompisar Iriver modeller, men den var lite väl klumpig för min del. Tror det blir svårt att hitta bättre 4GB spelare för 1500kr faktiskt.

Ne men det som fan, har själv en AV420, dock med 60GB som jag bytte ut själv.

Det har ersatt det mesta i multimedia väg här hemma, VHS, DVD, stereo, videokamera.. till och med bilstereon.

Men det är stor och klumpig, fast har vant mig efter min PDA som är lika stor förutom tunnare..

Archos är kvalitet, har tappat min i golvet ett par gången men inte ens någon märke på den, visserligen från stolen/soffan mot plastmatta... men det får inga repor när man tittar på den som med i***

Fast är det en nyhet med 104:an? kanske i sverige men det har jag sett på nätet ett par gånger.

Och Archos är väldigt okänt här i sverige kan jag hålla med om, visste inget själv heller innan jag köpte min

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

varför så mycket mp3 spelare på sweclockers?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wixia
Ser otroligt plastig ut. Usch!

Jo, men vad är alla andra spelare gjorda av? Ipod har väll möjvligvis en baksida av aluminium, eller är det fejk?

Däremot är Archos andra modeller GRYMMA! Har själv en AV 500 som lätt ersätter allt annat skräp. De har precis släppt en ny modell på PMP hållet också. Archos 604 Wifi.

http://media.divx.com/charbax/ifa2006/IFA2006_Archos604Wifi.a...

Ska köpa denna så om någon vill köpa min 500 för en billig slant skicka ett pm...

Visa signatur

Athlon Palomino 1667 MHz @ 1750 MHz, ASUS A7M266, 768 MB RAM

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheAnt

Ska köpa denna så om någon vill köpa min 500 för en billig slant skicka ett pm...

Hur mycket vill du ha?

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Hur mycket vill du ha?

Tjaaa, typ 3500 kanske, eller?

Visa signatur

Athlon Palomino 1667 MHz @ 1750 MHz, ASUS A7M266, 768 MB RAM