Iriver S10, ny pytte mp3-spelare

Permalänk
Melding Plague

Iriver S10, ny pytte mp3-spelare

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

liten och bra, fast min ipod nano är liten den också

Visa signatur

"Allt du säger skall vara sant, men du behöver inte säga allt som är sant" - Göran Persson

Permalänk

Inte direkt någon konkurent till Shuffle.

Permalänk
Musikälskare

Redigt cool

Liten å smidig, men själv klarar jag mig inte under 30gig

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Klasskillnad.

Permalänk

Med tanke på tjockleken var den där inte alls liten...

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Med tanke på tjockleken var den där inte alls liten...

Är du rolig eller? 10mm är väl ingenting? 2mm tjockare än en iPod Shuffle, men big deal

Permalänk

8 timmar batteritid är dock lite 12 med egentligen

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk
Medlem

Längtar till tiden då alla dessa fräna mini-mp3or rymmer tiotal gig, själv vill jag har en stor del av min musiksamling i mp3spelaren så jag slipper hålla på o byta ut albumen så ofta

Älskar min Sony NWA3000

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem

Ser riktigt trevlig ut tycker jag... skärmen var dock onödig...
Hade hellre tagit mer batteritid än meningslös grafik. Gillar iriver i övrigt måste jag säga, men om det verkligen är 4 timmar skillnad mellan denna och shuffle så håller jag nog på shuffle ist. Dok alltid fint medfler små spelare att välja på, istället för bara mini-hulks till hdd-spelare ^^

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Inaktiv

tyckte den var riktigt snygg med den där skärmen.

Permalänk
Medlem

Lite offtopic men microsoft lanserade Zune idag. Skulle skickat in det till swclockers som nyhet men har helt glömt var man gör det.

http://www.microsoft.com/presspass/press/2006/sep06/09-14Zune...

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Avstängd

zune låter coolt
ipodkiller yesss!
dyr också???

en mp3spelare ska ha bra batteritid för det är viktigt resten är inte lika viktigt för mig iallfall.

Permalänk

det smarta med nya shufflen är ju att den är som ett clip. en spelare så här liten blir ju hopplös att hålla reda på om man inte kan fästa den någonstans. och ska man ha nåt slags cover med clip så blir ju irivern avsevärt större än shufflen.

men i övrigt thumbs up iriver som fick ihop en så här liten spelare med alla dessa funktioner.

Visa signatur

"No bird soars too high if he soars with the power of his own wings"

Permalänk
Medlem

nog för att jag är sämst på att stava men då ingen annan hade på pekat "är däremot bra på att sär skriva" att öven borde nog vara även ? bara sådära påtal om inget

Permalänk
Medlem

Ooohh... den släpps tydligen för försäljning i Singapore på måndag, priserna anges till $140 och $175.

Det har gått många år sedan jag köpte min första mp3spelare, och den har varit trasig nästan lika många år... En sådan här vacker liten skapelse får det nog bli, den blygsamma batteritiden till trots...

EDIT: Sydkorea var det visst den släpps i... http://www.anythingbutipod.com

Visa signatur

http://www.kindredspirits.nu - skön goth utan förbehåll

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baleur
Längtar till tiden då alla dessa fräna mini-mp3or rymmer tiotal gig, själv vill jag har en stor del av min musiksamling i mp3spelaren så jag slipper hålla på o byta ut albumen så ofta

Älskar min Sony NWA3000

Det dröjer inte direkt länge tills din önskan är uppfylld.

Källa: http://www.digit-life.com/news.html

Finns ju i alla fall några tillverkare som har fattat att manska ha en MP3 spelare med SD kort (eller liknande) istället för fast minne.
Fast då kommer dom ju inte sälja lika många nya MP3 spelare så jag förstår att dom inte vill tillverka några...

Visa signatur

Dator 1: Core i7 10700K | Asus Prime Z490-P | 16 Gbyte DDR4 3600 MHz | Asus GeForce RTX2060 6 GB OC EVO |
Dator 2: Core i7 4770K | MSI Z87-S02 | 16 Gbyte DDR3 1600 MHz | GeForce GTX 650 TI |
Dator 3: Lenovo IdeaPad 5 Pro | Ryzen 7 5800H | 16 Gbyte DDR4 3200 MHz |
Kamera: Canon EOS 6d | EF 17-40mm f/4L USM | EF 35mm f/2 IS USM | EF 100-200mm f/4.5 | Speedlite 430EX II |

Permalänk
Medlem

Nån som vet mer om funtionerna? Till skillnad från förr och ipod så skulle det vara utomordentligt skönt om den funka som oldschool mp3s med drag'n'drop och fortfarande ha bra sorterings möjligheter?

Visa signatur

//Pitande tornet i lita