PC-försäljningen ökar stadigt

Permalänk
Melding Plague

PC-försäljningen ökar stadigt

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Givetvis ökar det, fler bli intresserade.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KlosterKatten
Givetvis ökar det, fler bli intresserade.

Eller rättare sagt microsoft som tvingar alla med gamla datorer att uppdatera.

Visa signatur

Burk 1: MSI Neo4 Platinum, AMD64 "Winchester" 3200+ , Corsair 2048mb, 7800GT.
Burk 2: AMD64 "Venice" 3200+ @ 2500mhz, AsRock SATA2, Corsair 2048mb, XFX 6800GT NV5 Silencer.

Permalänk

... alla datorprodukter kommer ju nu så.. inte undra på att första kvatalet varit dålig

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Dom räknar väl bara kompletta burkar från typ Dell,HP och liknande. Och inte allt löst som säljs.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem

Pope: Jag tror det funkar på samma vis.
Har en känsla av att väldigt många datorinhandlande människor faller bort då eftersom det känns som många entusiaster hellre plockar delar och bygger själv... jag vet då att jag gör det

Permalänk
Medlem

tror faktist entusiasterna som plockar ihop egna datorer är en rätt kraftig minioritet i datorvärlden

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO

Permalänk
Medlem

Minoritet självklart, men växer nog stadigt. Har fått flera släktingar som aldrig byggt burkar förut att köpa Pc-i-delar på komplett och liknande.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag undviker att föreslå lösa delar till dom jag känner för det blir jag som får hålla i handen...

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Jag undviker att föreslå lösa delar till dom jag känner för det blir jag som får hålla i handen...

Precis! Word

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk
Avstängd

datorer är ju idag så svinbilliga...