Haha film med blondin som inte fattar hur man byter prolle

Permalänk
Medlem

Haha film med blondin som inte fattar hur man byter prolle

Haha kolla denna!

Hur fan kan det vara så svårt att förstå?? Jag skulle bli helt galen om jag var "nörden" där.
Från en dansk reality show.

http://www.youtube.com/watch?v=aY_CidIS8YM

Permalänk
Medlem

Det är inte roligt för att hon inte vet vad en processor är, utan för hur otroligt arrogant och fullständigt levandes i sin egna värld hon är och vägrar lyssna på folk som faktiskt har kunskap inom området, hur simpelt dem än förklarar det.
hon kommer inte klara sig länge

Permalänk
Avstängd

Lika länge som en genomsnittlig sweclockare ungefär.

Permalänk
Medlem

Hon är så satans trög. Han förklarar hur bra som helst, men hon vägrar lyssna. Hon fattar inte ens var processorn är. Hon tror den är i skärmen liksom..

Permalänk
Medlem

HAHAHAHA

Visa signatur

'Let's put it this way: if you need to ask a lawyer whether what you do is "right" or not, you are morally corrupt. Let's not go there. We don't base our morality on law.' - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem

Skrämmande eg. jag har inte träffat nån människa någonsin som inte förstått skillnaden på skärm/dator .. tv/video osv...

Permalänk
Medlem

Asså det sjuka är att hon vägrar låta någon förklara för henne även om hon frågar.
Hon vägrar tro på det han säjer.

Permalänk

lol.. vill se när de byter ochså

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Hedersmedlem

*låst*
Detta är inte gammla ÖÄ forumdel tyvärr. Folk som använder den som gammla ÖÄ och postar dynga utan diskussionsvärde (om Processor, minne och moderkort) kan komma att bestraffas.

Dessutom, OOOOLD