HP väljer Nvidias styrkretsar

Permalänk
Melding Plague

HP väljer Nvidias styrkretsar

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Där ser ni, Nvidia får fortsätta vara starka på AMD platformar, utan att bli utestängda av AMD

Permalänk
Avstängd

ja.. instämmer.. Är själv lite besviken på ATI då jag fick ett måndagsexemplar av dem, och garantin hann ryka innan jag upptäckte felet..

Permalänk

ser ut som en intressant lösning. om man kombinerar den med nya opteron
på sockel-f eller vad tror ni?. 8 kärnor i processorkraft tillsamans med quad sli.

Visa signatur

"Ta det lungt jag är dyslektiker"

Permalänk
Medlem

Tycker inte nForce känns så seriöst för serverplatformar. Möjligtvis om man bara har windows-burkar.

Permalänk
Medlem

HP har tråkig erfarenhet av ATi styrkretsar.. d4x96.se någon?

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maDa
Tycker inte nForce känns så seriöst för serverplatformar. Möjligtvis om man bara har windows-burkar.

Det har funnits relativt länge och jag tycker att dem har fungerat bra, dock har jag tvärtom haft problem med Xeon plattformen där USB porar slutat fungera helt utan orsak.

Permalänk
Medlem

Äre där en 8 cm dvd läsare?