Apples nya Ipod Shuffle börjar levereras på fredag

Permalänk
Melding Plague

Apples nya Ipod Shuffle börjar levereras på fredag

När den andra generationens Ipod Shuffle visades under ett ”special event” i september fick den stå i skymundan för framför allt den nya Ipod Nanon. Men många har nog undrat var den tog vägen; men enligt Apple kommer den att finnas tillgänglig i Apple Stores från och med nu på fredag.

Läs nyheten: Apples nya Ipod Shuffle börjar levereras på fredag

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

hoppas den har rätt hyfsad ljudutgång så kanske det blir något att ha?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
hoppas den har rätt hyfsad ljudutgång så kanske det blir något att ha?

hoppas inte för mycket...

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk

gaaaaah vart tog den vägen? seriöst den är ju skitliten kmr att få köpa nya hela tiden för att man tappar bort dom.

Visa signatur

"Ta det lungt jag är dyslektiker"

Permalänk
Medlem

usch... jag pallar inte att den inte har skärm... :S eller att man inte kan välja precis vilken låt man vill ha...

Visa signatur

There's no Irl only Afk!

Permalänk
Avstängd

det ända som en mp3 spelare behöver är väl ändå batteritid o hyffsat ljud och en liten display man ser vad låten heter

Permalänk
Medlem

Ingen display på denna heller? Usch...

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Hedersmedlem

Men det finns andra iPodar som har skärm så ta en sådan istället! Och låt dom ta den som gillar det lilla och skärmlösa formatet...själv kollar jag aldrig på skärmen.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

perfekt när man tränar själv och inte vill ha något dinglande eller liggande i fickan.

Visa signatur

Temporär dator: DV5204

Permalänk
Medlem

Hmmm jag såg nån på tunnelbanan som hade en sån, för ett par veckor sen. Helt omöjligt att få tag på den verkar det ju inte vara.

Skulle själv aldrig visa mig offentligt med en sån men vi är ju alla olika!

Permalänk
Medlem

Får vi kolla på.
Den gamla shufflen känns så stor och klumpig numera. Det syns ju nästan att man har en sådan under tröjan...

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Medlem

Säja vad man vill men de är duktiga på design.

Permalänk
Medlem

Underbart!
Nu gillade ju jag visserligen pin-formen på den gammla, men den här verkar ju klockren den med. Ingen skärm eller andra onödigheter som slösar batteritid. Det där blir nog nästa spelare måste jag säga.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Undra var det är bäst att sätta fast den då? I örsnibben kanske? Just nu känns det som kablarna till hörlurarna tar mer plats än själva spelaren

Visa signatur

Min dator äger mig. True story.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ackelind
Just nu känns det som kablarna till hörlurarna tar mer plats än själva spelaren

Så kändes det ju redan innan, men det blir väl än värre nu

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Medlem

Har redan beställt en får hem den på fredag som sagt! beställde i september o får den nu haha

Visa signatur

//wesley

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tva
Så kändes det ju redan innan, men det blir väl än värre nu

Kanske är dags att bygga in den i ett par hörlurar nu, så kan man skippa halsrem och allt totalt. Bara att plugga in i örat och trycka på play.

Visa signatur

Min dator äger mig. True story.

Permalänk

Hur jävla dumma är ni?
DET ÄR VÄL SOLKLART ATT DET INTE FINNS EN SKÄRM! DET ÄR DÄRFÖR NANON FINNS, ERA DUMMA MÄNNISKOR.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Den e ascool ju.. Synd att man redan har en nano 2gig.. Perfa om man tränar och inte vill ha remmar och annat skit ivägen.

Visa signatur

Svarar du på ett inlägg, Citera mig!, tack!

Permalänk

Fick min idag

Permalänk

Ipod är katastrof. man kunde fått in en display på det iländet!

Visa signatur

OS: Windows 11 Prro | Chassi: Fractal Design Define 7 Svart | Moderkort: Asus Rog Strix Z390-F Gaming | Kylning: Corsair CPU Cooling Hydro H100X / 2*240mm | CPU: I9 Socket-LGA1151, 8-Core (16-Thread) 3.60GHz@5Gh (1.33v) | PSU: Corsair 1200W | HDD: Corsair SSD 120GB (OS), Intel 256GB SSD (Games), Seagate 1TB HDD (APPS/DL), Seagate 1TB HDD (Recordings) | RAM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX | GPU: Gigabyte GTX 980 Ti 6GB | Monitor: HP Omen 27, TN-panel, 27", 165Hz och Nvidia G-Sync

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BillyBoySeXToy
Ipod är katastrof. man kunde fått in en display på det iländet!

Till vilken nytta?
Sitter du och kollar på displayen när den spelar? För det gör inte jag, jag har spelaren i nån ficka någonstanns. Vill jag byta låt trycker man på forward eller back, svårare än så är det inte. Och utan skärm får man fördelarna av en betydligt mindre storlek och bättre batteritid.

Tro det eller ej men vissa av oss föredrar den riktiga funktionen istället för onödigt bling bling. En mp3 ska spela musik, och så länge man inte lyssnar med ögonen så är en skärm egentigen inte på något sätt nödvändig. Kanske att den är bekväm att ha om man inte orkar lyssna efter vilken låt det är innan man byter, men mer än så är det inte.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Tar nanon.

Visa signatur

EOS 1000D