Permalänk
Melding Plague

Logitech Alto

Logitech har tillkännagivit ett ställ för bärbara datorer med ett inbyggt tangentbord kallad Alto, som gör att skärmen kommer i ögonhöjd och att händerna får en bekvämare arbetsställning.

Läs nyheten: Logitech Alto

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Lite väl dyrt för något som kan skötas av ett tangentbord och en låda.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Finkelzvin
Lite väl dyrt för något som kan skötas av ett tangentbord och en låda.

säger samma sak... 1k för ett tabgentbord med lite extra plast på?

edit**
Hittade nått passande... Barnums Lag
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_adages_named_after_peopl...

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk

de kunde väl ha lagt till en mus eller nåt? 1k för ett tangentbord?! Nej.

Visa signatur

| Antec Solowannabe | Corsair HX520W | Phenom X2 550 | Noctua NH-U12P | Asus M4N82 Deluxe | Zotac GT240 | Samsung 320GB | Crucial Ballistix 2x1024MB |

Permalänk
Medlem

Njä en lite fräckare och snyggare lösning än att använda ett vanligt tangentbord och en låda måste jag säga! Är ju även en dockningsstation så den är ju kanon tycker jag.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Allt special kostar, dessutom är det antagligen klart enklare att köra med den där än nån förbaskad låda.

Men jag har inte testat den så

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Medlem

Tummen upp!
Visst, ett tangentbord och en låda i all sin prakt, men den här är ju ganska så mycket lättare att ta med sig om man reser och skriver mycket!

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Medlem

Pax för att låta arbetsgivaren stå för kostnaden!

Visa signatur

Min dator äger mig. True story.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ackelind
Pax för att låta arbetsgivaren stå för kostnaden!

w0rd!

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

Bärbar ska vara bobil-men nu bli detta Klumpigt igen..........Klaus

Visa signatur

Asus Z97-E,Intel I7-4790K,Corsair Ram DDr 3- 16Gb 2x8Gb Pro Serie Vengance 2400MHZ

Permalänk

Riktigt läckert, jag är nästan sugen på att köpa ett. Visst är det dyrt men värt det som produkten är riktigt stadigt och gjort av bra meterial. Dock hade det faktiskt varit trevligt om en mus hade medföljt.

Visa signatur

//HP Pavilion DV9074ea: Turion 64 X2 TL-56 1.85Ghz, 1024MB RAM, 160GB(80 x2), Geforce 7600 256MB, 17" Brightview, Bluetooth, Vista Home Premium

Microsoft Zune 80

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Finkelzvin
Lite väl dyrt för något som kan skötas av ett tangentbord och en låda.

Hp tar runt 2000 för en hållare utan tangentbord så denna säljer nog den också ;).

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna pröjsa 1k för det där, helt ärligt, men en mus kunde ingå det håller jag med om.

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk
Medlem

Den skulle jag vilja ha på jobbet
Nu sitter jag men ett par kartonlådor för att få upp monitorn
Tycker dock de kunde ha slängt in ett erogomiskt tanjentbord, jag menar, om du nu ska göra det mer ergonomiskt, varför inte gå hela vägen?

Permalänk
Medlem

Sicket rövarpris för det där. Jag kan nog modda mitt Utra X Flat till något liknande för 5% av det där priset. Sanslöst!

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk

Skillande med det där stället och att ställa datorn på en låda är ju att skärmen kommer närmare eftersom själva datorn lutar, annars måste man ju ha som 2 tangentbord mella sig och skärmen. Eller balansera up datorn så att den lutar på nått sätt. Tycker det var ett bra tillbehör iaf.

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | Lian-Li O11 | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Avstängd

undrar om det är bra för hårddisken att sitta i 45° lutning???

Permalänk

den finns med i webhallens kanpanj på Logitech. 849:- och det har vart med där i över en vecka.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=61828

*/Karl

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lurcazzus
Hp tar runt 2000 för en hållare utan tangentbord så denna säljer nog den också ;).

Enda skillnaden är att det står inte HP på denna.....
Logitech gör ju RÄTT mkt OEM för bla. HP.......

Permalänk
Medlem

Den blev inte så dyr ändå. Runt 850kr.

Visa signatur

Min dator äger mig. True story.

Permalänk
Medlem

Lägg till frakt på 100 kronor så hamnar du på 950, vilket inte är så långt ifrån 1000-lappen ^^

Visa signatur

Verba volant, litera scripta manet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HolyRock
Lägg till frakt på 100 kronor så hamnar du på 950, vilket inte är så långt ifrån 1000-lappen ^^

Nu kostar den under 750kr, så lägg till frakt på 49 så är du uppe i 800kr igen.

Visa signatur

Min dator äger mig. True story.