SweClockers på Dreamhack Winter 2006

Permalänk
Melding Plague

SweClockers på Dreamhack Winter 2006

Idag öppnade Dreamhack Winter 2006, som är världens största LAN, eller datorfestival som Dreamhack själva kallar händelsen. SweClockers är självfallet på plats och vi kommer att publicera artiklar om alla utställare som är här och visar upp nya produkter och självklart även från själva datorfestivalen.

Läs nyheten: SweClockers på Dreamhack Winter 2006

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

där är jag

Permalänk

är du killen med en Dell ?
Vad har du för stats på den ?^^
Min kompis har en DELL, och han HATAR den

Permalänk
Hedersmedlem

För alla er som använder IRC finns det en SweClockers @ Dreamhack-kanal på QuakeNet: #swec@dh.

En vanlig IRC-klient är mIRC.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+

Permalänk
Medlem

jag ville jue dit!
hade inte tid.
får bli sommarens DH istället.

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marabou
är du killen med en Dell ?
Vad har du för stats på den ?^^
Min kompis har en DELL, och han HATAR den

njae skulle inte tro de jag är imot dell

Permalänk
Medlem

Och min högskola (ING) står för allt nätverk som finns där, är man stolt så är man! StKJ ftw go for it!

Permalänk
Medlem

jag vill vaa på deeet :/

Visa signatur

*AMD Sempron 3400+ - *DFI LP nForce 3
*120 GB HDD - *1 GB Ram
*ATI X850XT

Permalänk
Medlem

Till alla som är där, ha det för jefla kul!!!

*avis*

Permalänk
Medlem

Attans. Tror ni missade mig

Visa signatur

» Citera mig om du vill ha ett svar.

Permalänk

fy faan, hade ju kunnat ta ledigt om jag inte hade prov den 5:e och 6:e och sen två rapporter som ska vara inlämnade

Dumma skola

Permalänk
Medlem

Har aldrig varit där, och kommer aldrig åka dit.

DOCK kan jag passa på att påminna de idioter som glömt det: Sätt igång och ropa "Hallå", för fan! Folk kommer älska det!

Visa signatur

AMD64 x2 4400+ | Asus M2N-E | 2048mb DDR2 | GeForce 6600GT | WD 200gb S-ATA | Zalman 9500A

Permalänk
Avstängd

Nej men se på fan. Där sitter jag

Permalänk
Medlem.

där är jag med ;D

Visa signatur

3x24"LED - 2x670gtx OC 4GB - 120GB SSD - 3TB - 3820 i7 - 16GB L9 - x79 - 850AX - H100 - Fractal Define R3

90" Kingstone - Z2 - 7.1 QLN Custom - HarmanKardon Avr 355 - HTPC - E8600 4Ghz - 8Gb - 4Tb - 4870x3 - 690W - Antec Kuhler 620 - Antec 900

Permalänk
Medlem

Jag är där

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

Jag är inte där.

Permalänk
Medlem

Varför åka dit?
Är väl bättre att sitta hemma i sin lägenhet där det är lugnt och skönt, och lukta på sina egna... ostbollar.

Visa signatur

#1: Intel i7-2600K | 8GB RAM | 780 GTX Ti | 8x Samsung EVO raid-10 LSI 9271-8i
#2: Dell XPS 1330
http://www.excellent-servers.se - http://www.excellent-hosting.se

Permalänk

aaah dh är igång igen. har en fråga bara, till er som är där, kan man koppla upp sig till en dh server utifrån om man vill lira eller?

Visa signatur

"Ta det lungt jag är dyslektiker"

Permalänk
Medlem

Hur är det med uppkopplingen där? Gbit?

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BorN
Hur är det med uppkopplingen där? Gbit?

Står i texten

Citat:

Dreamhack har Telia som officiell leveratör av Internet och hastigheten är en bit över 5 gigabit per sekund, eller 625 megabyte per sekund.

Visa signatur

ASRock P67 Extreme 6 // Intel Core i7 2600K @4,4Ghz // 32GB DDR3 // ASUS GeForce GTX 1070 Dual 8GB

Permalänk

Det är väl ändå ett LAN-Party det handlar om?

Jag förstår inte riktigt deras tidsplanering. Majoriteten av alla potentiella DHare är väl ändå människor under 18 år, som går i skolan under de första dagarna?

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Här sitter man på d29...

Visa signatur

Det vet Stewie.[Första mod.]-[Orjan.Project[III]]

Permalänk
Medlem

När kommer DH med GBE till slutanvändarna tro?

Visa signatur

Nätverksnörd

Permalänk

Tänker nog planera in så att jag kan åka på DH 2007 Summer.. men det återstår några praktiska frågor..

Hur fan ska man kunna gå iväg och såva? jag har en razer och ett g15 tangenbort.. och det är ju bara LITE "ta faktor" på dom..

Hur löser man det...
Och såva i omgångar kan inte bli så jävla kul när man bara är 2 pers.. Då får man ju sitta ensam en lång stund.. Men får man såva rakt uppochner i stolen eller?? bara sitta och slagga..??

Visa signatur

7700k | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | EVGA 980ti | Corsair RMX 750W | 2*256gb Samsung RAID0 | NZXT H440 Vit | 16GB (2x8GB) DDR4 3000

Permalänk
Medlem

Finns väl en regel som säger att man inte får sova någonannanstans än i just sovsalarna. Security kommer och tar dig i örat, typ.

Du får låsa fast grejerna, eller skaffa ett stort chassi så du kan lägga dina grejer i chassit och sen låsa det.

Permalänk
Medlem

Man får sova i stolen, men inte under borden pga säkerhetsrisk. Du kan ju alltid betala någon att ta hand om dom. Eller så sover du inte.

Visa signatur

Det vet Stewie.[Första mod.]-[Orjan.Project[III]]

Permalänk

Vad står det på alla "Telia" papper som ligger överallt på borden? Får ni inte tanka "semesterfilmer" eller?

Permalänk
Medlem

Telia är en stor sponsor

Permalänk
Medlem

hahahha fan va nice man e ju me på bild, knappast nog för identifiering men men...till alla er som är här NU JÄVLAR SKA VI HA KUL!!! till er som inte är det kommer i sommar ffs! ^^

Visa signatur

"Öl är beviset på att gud älskar oss och att han vill att vi ska vara lyckliga" - Benjamin Franklin

Permalänk
Avstängd

Waow tänk va coolt om man skulle vart på dh