Invigning av Dreamhack Winter 2006

Permalänk
Melding Plague

Invigning av Dreamhack Winter 2006

Lika klassiskt som julafton så invigdes Dreamhack Winter 2006 officiellt idag klockan 16.00 av grundaren och numera VD Martin Öjes. Efter talet så släcktes ljuset i den stora D-salen varpå nära hälften av de 5 000 deltagare i D-hallen jublade, de som inte gjorde det har förmodligen inte varit med på Dreamhack tidigare.

Läs nyheten: Invigning av Dreamhack Winter 2006

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

GoTaLL, here I come! Nu ska jag titta på dina fräsiga skapelser.

Visa signatur

Det vet Stewie.[Första mod.]-[Orjan.Project[III]]

Permalänk
Medlem

fy fan va avis jag är

Visa signatur

"Allt du säger skall vara sant, men du behöver inte säga allt som är sant" - Göran Persson

Permalänk
Medlem

Hehe dom där sakerna va finfina. Tittade bara förbi en kortis dock. Drakhuvudet var fint hehe. Var det en nalle eller nått sånt som var i munnen?

EDIT: var och kollade noga precis. Sjukt snyggt 8D

Permalänk
Medlem

Haha Är det när ljuset släcks som allt börjar?

Det verkar roligt, kanske kan vara med ngn gång när man har råd..

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk

Vad står det på alla "Telia" papper som ligger överallt på borden? Får ni inte tanka "semesterfilmer" eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SnakeDragon
Vad står det på alla "Telia" papper som ligger överallt på borden? Får ni inte tanka "semesterfilmer" eller?

Det står var man ska koppla in sina kablar o.s.v.

Jag är där nu

Visa signatur

[ Fractal Design R4 ][ Enermax modu87+ 700W ][ Azrock z77 pro4 ][ Intel i5-3570k@3,4ghz ][ 8Gb DDR3][ HD7950 ][ sIntel SSD 120gb ][ Scythe Ninja ][ Zalman vf900-cu ][ BenQ XL2410T ]
Var god och citera mig om ni vill ha svar

Permalänk
Medlem

haha va nördigt!

Visa signatur

AM2+ Gigabyte DS3 780 - AM2 5200+ X2 2.7 GHZ - 4096 MB DDR2 PC6400

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Milo
haha va nördigt!

Jaså

Visa signatur

jag är en gräg

Permalänk
Medlem

aaaa.. looolz

Visa signatur

AM2+ Gigabyte DS3 780 - AM2 5200+ X2 2.7 GHZ - 4096 MB DDR2 PC6400

Permalänk
Medlem

själv går man i skola i 3 veckor till..

förövrigt har jag sålt min dator sen jag bytte till el data.. BOJKOTTA alla skitdatorer..

nu underhåller jag mig själv på det gamla goda viset.. pappas data och tallkottar

Visa signatur

Utbildad datortekniker/elektriker.
Pluggat Optoteknik.
Eget företag under konstruktion.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

5 000? Jag som trodde de pratade om 10 000.

Permalänk
Medlem

Hehe på dreamhacks hemsida, läs om virus:D "Hur vet jag om jag blivit smittad?"

Visa signatur

1. Core i5 q6600, r280x, 4gb ram ddr3, 22tum benq widescreen.
2.P4 3.2ghz(zalman kylning) ,19" skärm crt hundai med mer.
4.Commodore 128!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
5 000? Jag som trodde de pratade om 10 000.

I och med att det är torsdag idag så kommer många till dh imorgon, i och med helgen.

Visa signatur

The world is made of murderers dreams

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gOry
data?

någon måste hjälpa han tolka datan på datorn

Visa signatur

Utbildad datortekniker/elektriker.
Pluggat Optoteknik.
Eget företag under konstruktion.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av agazza
själv går man i skola i 3 veckor till..

förövrigt har jag sålt min dator sen jag bytte till el data.. BOJKOTTA alla skitdatorer..

nu underhåller jag mig själv på det gamla goda viset.. pappas data och tallkottar

Va är det för undanflykt?
Jag minns att några ur klassen hade ledigt för att åka på vinterDH förut.
Sport tokarna brukar ju få ledigt för att åkaå kupper och turneringar.

DH är för dyrt och för mycket småungar. Men lite intresserad blir man av att återvända tack vare de här sidogrejorna (montrar osv).

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Köpte musmattan, fy fan va go den e Har haft en Steelpad 4D förut och strogillar Qpaden ^^

Visa signatur

I bought it from the INTERNET !

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av agazza
själv går man i skola i 3 veckor till..

förövrigt har jag sålt min dator sen jag bytte till el data.. BOJKOTTA alla skitdatorer..

nu underhåller jag mig själv på det gamla goda viset.. pappas data och tallkottar

Ta ledigt? :S

Visa signatur

Det vet Stewie.[Första mod.]-[Orjan.Project[III]]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av busorjan
Ta ledigt? :S

eller så åkar man bara dit.

Permalänk
Medlem

Ugh... undrar vad det är för idioter (ja, jag menar det) som sköter ljudet i B hallen... tror inte man får ha så högt som dom har. Jag har sjukt ont i öronen, trots hörproppar. Det hörs igenom...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apamedvapen
Ugh... undrar vad det är för idioter (ja, jag menar det) som sköter ljudet i B hallen... tror inte man får ha så högt som dom har. Jag har sjukt ont i öronen, trots hörproppar. Det hörs igenom...

Va!?! För mycket oväsen på DH? Det kan inte stämma
Har ingen informerat dig om det universella måttet för hur bra en ljud är? Högre volym = bättre ljud, så enkelt är det... iallafall om man tillhör skaran människor som anser att "aim" i CS är en merit att vara stolt över när de får frågan om de har några speciella kunskaper

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Va!?! För mycket oväsen på DH? Det kan inte stämma
Har ingen informerat dig om det universella måttet för hur bra en ljud är? Högre volym = bättre ljud, så enkelt är det... iallafall om man tillhör skaran människor som anser att "aim" i CS är en merit att vara stolt över när de får frågan om de har några speciella kunskaper

Det är inget dåligt med ljud, men när dom drar på så mycket att inte ens öronproppar hjälper mot att det inte ska göra ont så blir det mycket överdrivet.

Permalänk
Medlem

"Efter talet så släcktes ljuset i den stora D-salen varpå nära hälften av de 5 000 deltagare i D-hallen jublade" 5000 deltagare i D-hallen? Jo, tjena. Finns en B-hall också.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
5 000? Jag som trodde de pratade om 10 000.

Det är 2 hallar, scenen är i D hallen

Permalänk
Medlem

Det var visst endast OMKRING typ 6500 i år.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iNi
fy fan va avis jag är

jag med

Permalänk

Snacka med min lärare idag , va lite ironisk och fråga om han skulle på dreamhack , trodde mot min förmodan att han skulle fråga vad är de ? .
Nej då börjar han snacka om att han hade haft Martin Öjes i skolan och att dom starta det här med dreamhack som ett projekt arbete snacka om att jag blev Paff .. hehe

Visa signatur

| Amd 64 3500 + | 1024 mb ram Corsair | 7300 GS | MSI K9VGM-V |