Permalänk
Melding Plague

Fredag på Dreamhack

Klockan är runt 18.00 här på Dreamhack Winter 2006. Första dagen var relativt lugn, och nu är vi inne på andra dagen. Som de flesta här på Dreamhack har vi vänt dygnet upp och ner och in och ut. Under denna fredag har vi varit runt bland de många utställare och tittat vad för intressant de har i sina montrar.

Läs nyheten: Fredag på Dreamhack

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

Wii kändes mycket obekvämt kan jag säga.

Btw, till er som ska till DH i framtiden, SITT ALDRIG NÄRA HÖGTALARNA!! Jävla tetrismusik.

Permalänk
Medlem

Kul läsning för oss som inte är där/aldrig varit där.
Känns som man hellre går runt bland montrarna och pillar istället för spelar och annat.

Visa signatur

Är du en arrogant översittare som vet lite bättre än alla andra? Välkommen till Akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt
☺☻☺☻☻☺☻☺
Republikanska föreningen

Permalänk
Medlem

Haha nu har jag varit vaken i 35 timmar. För någon konstig anledning ser jag i syne. Jag ser i ögonvrån hur personer kommer mot mig, att de typ endast ska gå förbi, men om jag kollar noga är det ingen där.

Permalänk
Medlem

*avis*

Visa signatur

"Allt du säger skall vara sant, men du behöver inte säga allt som är sant" - Göran Persson

Permalänk

Riktigt trevligt här på DH.

Visa signatur

ASUS P8Z68 Deluxe | i5 2500k@4,6 | Radeon 5750 | Corsair 550W | Corsair Force GT 60gb | Samsung Spinpoint 250GB | Corsair Vengeance 8gb

Permalänk
Medlem

jo...

Visa signatur

|Intel Core i7-5820|Cooler Master Hyper 212 Evo|MSI X99S SLI PLUS|4x Crucial Ballistix Sport 4GB DDR4 2400MHz (16GB)|ASUS RTX 2070 Super 8GB|Samsung 840 EVO 250GB SSD|Samsung 850-series EVO 120GB M.2|Samsung 870 QVO 2TB SSD|Seagate 3TB|Seagate 2TB|Corsair AX 850W (80+ GOLD)|NZXT H440W - Vitt|Acer Predator XB241|Logitech PRO X Superlight|Steelkeys 6G|Windows 10 Pro Svensk x64|

Permalänk

Håller inte me att wiii känndes obekvänt.....

de var sjukt skoj ju...

Visa signatur

Teddy_Bears...mannen som lyssnar på The knife och älskar att greja med datorer (även fast han inte vet ngt om dem). Om ni har ngt tips om data delar, priser och annat får ni jätte gärna skriva te mig på till min spray eller msn teddy_bears90@hotmail.com

Permalänk
Avstängd

Inte att hålla i , iaf min åsikt

Btw , har inte hört någon än uttala namnet på riktigt. Hur ska det låta? "wäää"?

Permalänk

grät nästan när jag lirade zelda.
riktigt skön känsla

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem

Nördar

Visa signatur

Varför får inte rika bli rikare? Varför är det så farligt att va rasist? Vad är vitsen med att ha minst en särskrivning per mening? Hur kan man med att ge sig själv ett oseriöst intryck genom att skriva dåligt? 100% av alla mac-ägare kan inte ha fel.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apamedvapen
Haha nu har jag varit vaken i 35 timmar. För någon konstig anledning ser jag i syne. Jag ser i ögonvrån hur personer kommer mot mig, att de typ endast ska gå förbi, men om jag kollar noga är det ingen där.

kallas hallucinera?

Permalänk
Medlem

Satan, massage på DH är ju givet. Varför har man inte tänkt på det tidigare?
Eller det kanske man har?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apamedvapen
Haha nu har jag varit vaken i 35 timmar. För någon konstig anledning ser jag i syne. Jag ser i ögonvrån hur personer kommer mot mig, att de typ endast ska gå förbi, men om jag kollar noga är det ingen där.

Har också varit med om det, har du druckit powerking?

Kul läsning, men håller mig nog borta från DH iaf.

Visa signatur

"With a rubberduck one's never alone"

Permalänk
Medlem

Lägg upp bilder på Telias monter när Blizzard hoppar fram

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Haha, coolt Det är min front som Wolverine graverar på

Permalänk
Medlem

fler som testat Wii? ^^
vill veta hur det är