Nvidia Reality Tour i Singapore

Permalänk
Melding Plague

Nvidia Reality Tour i Singapore

I helgen hölls Nvidias Reality Tour i Singapore. Det är en reklammässa för Nvidias nya Geforce 8800-serie grafikkort och den nya styrkretsen Nforce 680i SLI. Mässan hölls i Funan Digtalife Mall, ett populärt köpcentra för it-produkter.

Läs nyheten: Nvidia Reality Tour i Singapore

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

När kommer man få se den där realtidsrenderingen av playboy-bruden? Mmm, nörd + techi-porr!

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk
Medlem

oj... tjusigt (känns lite bisarrt på samma gång när jag titta på min söta lilla burk )

en sådan nvidia keps och tröja vill jag ha

edit:

han kan inte vara gammal? (och inte olycklig heller för den delen )

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Applet
oj... tjusigt (känns lite bisarrt på samma gång när jag titta på min söta lilla burk )

en sådan nvidia keps och tröja vill jag ha

edit: http://resources.vr-zone.com/floppyimage/nvidia/prize3.jpg
han kan inte vara gammal? (och inte olycklig heller för den delen )

Han ser dock inte ut att riktigt fatta vad han gör på scen

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZitreXx
Han ser dock inte ut att riktigt fatta vad han gör på scen

haha

dom såg lite sura ut allihop faktiskt :/

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Fast dom borde kanske tänkt ut ett bättre pris? Självklart e d najs att få ett 8800GTS ... fast har man redan 2 GTX i burken så vet jag inte ... om man behöver det

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | Lian-Li O11 | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS