Windows XP Service Pack 3 ytterligare försenat

Permalänk
Medlem

Vista Ultimate Edition, ska kunna, precis som XP/2003, att skillja på olika kärnor, och "virituella" motsvarigheter (HT). VUE ska även, kunna skilja på kärnor i samma sockel, och kärnor i olika socklar. Med andra ord, ett dual moderkort, med 2 quad cpu's i socklarna, råkar sällan/aldrig ut för att data som ligger cachad på den ena cpu'n ska köras på den andra gången efter. Tyvärr är det bara Ultimate Edition som ska ha den funktionen, efter vad jag förstår.

B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Hedersmedlem

Aha. Det var intressant att veta. Hade inte tänkt på det på det viset (schemaläggaren).
Jo om bara ultimate klarar det verkar ju lite konstigt. Enterprise eller t.o.m. business borde ju ha stöd för det.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG