Creative planerar Zen V Plus med 8 gigabyte minne

Permalänk
Melding Plague

Creative planerar Zen V Plus med 8 gigabyte minne

Enligt källor på Creative Labs i Taiwan kommer Creative att lansera en version av mp3-spelaren Zen V Plus med 8 gigabyte flashminne.

Läs nyheten: Creative planerar Zen V Plus med 8 gigabyte minne

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Den här spelaren är rätt prisvärd tycker jag men samtidigt ser den så ruskigt billig ut. Man kan inte få allt antar jag.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=328531

16 december preliminärt på komplett

Permalänk
Medlem

Det är verkligen på tiden, 1x8gig är början men det är när det blir 16 gig eller mer som det blir intressant för min del.

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk

Fint att flash börjar komma upp i storlek nu! Men jag håller med Gambit_2K, den ser ju riktigt billig ut!!! När ska de lära sig att göra snygga och stilrena spelare så som iPODs?!

Permalänk
Medlem

Synd bara att Creative har lite kvalitetsproblem på sina spelare. Nu talar jag visserligen bara av egen erfarenhet. Jag föll för en Zen Micro Photo i början av året och den byttes nyligen ut mot en ipod video. Det var efter att jag fått den utbytt två gånger. Sen att det tog över halvminuten från det att man slog igång den till att man faktiskt kunde börja spela är en annan sak.

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk

Hm, är deras senaste serie av flashspelare sämre menar du? Hårddiskspelarna har ju varit med om en hel del glapp. MuVo-serien däremot tål en hel del stötar. Vet inte hur många gånger jag har rullat över min MuVo TX FM, fungerar felfritt trots att den är över två år gammal.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Det brukar sällan löna sig att göra spelare med för bra kvalitet. Då byter ju aldrig kunden till något nytt.

Min gamla iRiver IFP-190TC 256MB lever och frodas. Den har visserligen börjat rosta (!) men den har inga funktionella bekymmer än, och den har sett ganska mycket otrevligheter under de 3 åren jag haft den.

Visa signatur

Min dator äger mig. True story.

Permalänk
Medlem

Hmm, 8 gig flash - trevligt "fysiskt storlek vs lagringsutrymme" förhållande!

Kanske inte lika klockrent "pris vs lagringsutrymme" förhållande som hårddiskspelarna, men man kan ju inte få allt...

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Langos
Det är verkligen på tiden, 1x8gig är början men det är när det blir 16 gig eller mer som det blir intressant för min del.

Ipod nano finns sen länge i 8 gb version

Visa signatur

Utbildad datortekniker/elektriker.
Pluggat Optoteknik.
Eget företag under konstruktion.