Opera snart i ett Wii nära dig

Permalänk
Melding Plague

Opera snart i ett Wii nära dig

Den norska webbläsaren Opera har lanserats i version 9.1. Dessutom meddelar Opera att en testversion av webbläsaren kommer att finnas tillgänglig för spelkonsolen Nintendo Wii den 22 december.

Läs nyheten: Opera snart i ett Wii nära dig

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

fan va najs, då kanske det blir ett wii

FÖRST!!

Visa signatur

Stationär: R7 3700X - Strix B450-F - 2x16GB DDR4 3200MHz CL16 - RTX 2070 Super - 970 EVO Plus 1TB - 750W 80+ Gold - Fractal Design Define C - BenQ EX3501R
Bärbar: MacBook Pro 13 M1
Mobil: Apple iPhone 12 Pro Max

Permalänk
Medlem

"ett" spelkonsol!

Permalänk
Medlem

tja, det var ju ett helt ok pris om det inkluderar uppdateringar inom samma versionsserie.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yaroze
"ett" spelkonsol!

en Wii, ett Wii

tycker det funkar oavsett. you say potato..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Nice
5 dollar känns som ett mer än överrenskomligt pris tycker jag.
Hoppas bara de kopplar ihop rörelse-funktionerna.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Fint symboliskt pris

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Medlem

Klockrent. Gillar Opera skarpt även om jag gått över till FF på 3 av mina 4 datorer.

Visa signatur

.... a man without a plan is not a man

http://www.codered.se/

Permalänk
Medlem

Superbra. Ytterligare en anledning att köpa Wii sen. Opera är wunderbar. Kör Opera på 2 av 3 datorer.

Visa signatur

ETT @ CPU: i7-10700K - RAM: 32GB - GPU: RTX 3080 - MON: 32" 1440p 144Hz
TVÅ @ CPU: i9-9900K - RAM: 64GB - GPU: GTX 1660 Ti - MON: 49" 1440p 120Hz
TRE @ CPU: i7-6700K - RAM: 16GB - GPU: GTX 1080 - MON: 27" 1080p 144Hz
FYRA @ CPU: i7-11700 - RAM: 128GB - GPU: RTX 3060 - MON 49" 1440p 120Hz
FEM @ CPU: i7-11800H - RAM: 16GB - GPU: RTX 3070 - MON 15,6" 1440p 165Hz

Permalänk

Haha, äntligen kan det bli kul att surfa också!
Givetvis ska man överdriva det också, så när man ska gå en sida bakåt springer man med kontrollen genom halva rummet!

Visa signatur

Citera, tack!
Har du läst tråden om strandhögtalare och andra musiklådor?

Permalänk
Medlem

Surfa i den upplösningen känns inte så hett, men roligt ändå. Undrar om den kommer ha plugins så man kan glo på filmklipp? Vore ju en streamingmöjlighet där då från sin egna dator.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dedde
fan va najs, då kanske det blir ett wii

Så du köper ett Wii bara för att kunna surfa med en testversion av Opera? Internet är bäst på datorn, jag har internet på min Xbox och de tar år att skriva in en hemsida, har man en DVD-kontroll så går de att använda den precis som en mobil men annars så är de bara usch. För mig är spelutbudet de viktigaste, och inte möjligheten till internet, för de har jag redan till datorn.

Visa signatur

You stink. Bender's great. Deal with it