Permalänk
Medlem

Party spel till xbox

Hoj

Som topic, finns det några roliga partyspel till första xboxen?
Inge sjung och dans skit utan lite manligare saker

//Lasse

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Säger som jag alltid gör då :

Mashed!

Permalänk
Medlem

haha det såg inte klokt ut!
Är det Mashed Fully Loaded?
Hur många kan man lira på det?

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

4 st, alla är på samma stora ruta.
så skärmen delas inte upp i 4 eller nåt.

Permalänk
Medlem

haha ok!
Det har jag aldrig sätt förut, så detta måste verkilgen testas!
Någon annan som har ett bra tips?

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Är den chippad? Vi har alltid hur roligt som helst med Mario Kart 64 (4 player) hemma hos mig iaf! Annars brukar Worms 3d också vara roligt, det blir mycket skrik och buande när man dödar varandras maskar

Edit:
Sen är ju fighting spel såsom Dead Or Alive eller Soulcalibur 2 alltid roliga, även om man bara kan spela två åt gången. Iofs finns det väl "team-taging" till DoA tror jag.

Permalänk
Medlem

aa den är chippad med emulatorer och hela kittet

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

fuzion frenzy tror jag det heter...det är ett party spel till xbox för 4 spelare.

Permalänk
Medlem

def jam fight for NY är ett skönt fighting spel vi har spenderat måååååååååånga timmar med det spelet !

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Medlem

Någon som har testat Unreal Championship?

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Vad är det för fel på dansspelen? Är ju sjukt kul att utklassa tjejer när man lirar

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk
Medlem

tyvärr så kommer det antagligen inga kvinnliga lirare och dessutom så har jag ingen dansmatta

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk

Kung Fu Chaos!

Permalänk
Testpilot

Burnout 3 och 4 är jävligt roliga att köra på en förfest eller så. Roadrage-läget är det som gäller då

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Tackar för tipsen ska kolla upp dom

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk

Ja o två polare satt i 4 timmar konstant o lirade Monopol på ett xboxlan.. verkligen kul

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Superswede
Ja o två polare satt i 4 timmar konstant o lirade Monopol på ett xboxlan.. verkligen kul

ha typ som vi, vi satt till och med och spelade forza motorsport (nätverk) runt i en speeway-bana(?) så många varv det bara gick (75 om jag inte minns fel) med f1 bilar...tog ca 1h att åka de varven

fan vad kul det var att åka in i depå och härja...rekomenderar att ni någon gång testar detta!...kommer dock alltid sluta med när det är typ 15varv kvar att någon kommer känna sig besegrad och börja åka åt andra hållet och krocka de andra

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaWoo
ha typ som vi, vi satt till och med och spelade forza motorsport (nätverk) runt i en speeway-bana(?) så många varv det bara gick (75 om jag inte minns fel) med f1 bilar...tog ca 1h att åka de varven

fan vad kul det var att åka in i depå och härja...rekomenderar att ni någon gång testar detta!...kommer dock alltid sluta med när det är typ 15varv kvar att någon kommer känna sig besegrad och börja åka åt andra hållet och krocka de andra

Sedan när fanns där F1 bilar i forza motorsport? Och sen när kunde man åka in i depån? Tror du snackar om Gran tourismo

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Medlem

Tror faktiskt detsamma där

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Shrek: Super Party är ett roligt förfest/festspel
http://www.gamespot.com/xbox/puzzle/shreksuperparty/index.htm...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [DC]Maverick
Kung Fu Chaos!

Grymt kul spel!

Visa signatur

Dulce et decorum est pro patria mori

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Superswede
Sedan när fanns där F1 bilar i forza motorsport? Och sen när kunde man åka in i depån? Tror du snackar om Gran tourismo

hehe, nej gran turismo finns inte till xbox och det går visst att åka in i depån på forza....dock är jag inte hundra på att det var f1:s när jag tänker efter...men forza motorsport var det..det är jag 110% säker på.

Permalänk
Avstängd

Skaffa dig en dansmatta med tillhörande spel, slår allt