[Supercard DS One] VS [R4]

Permalänk
Medlem

[Supercard DS One] VS [R4]

Vilket skulle ni ha valt?

Jag valde Supercardet, men börjar nästan tveka nu... =/ Finns det intresse för en recension?

Visa signatur

" Det är en Epademi " - Aftonbladet

Permalänk

Re: [Supercard DS One] VS [R4]

Citat:

Ursprungligen inskrivet av EpaTant
Vilket skulle ni ha valt?

Jag valde Supercardet, men börjar nästan tveka nu... =/ Finns det intresse för en recension?

Självklart vill vi ha en recension. Själv har jag valt R4, dyker väl ner i slutet av januari.

Visa signatur

Intel(R) Core(TM) i9-9900K CPU @ 3.60GHz | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Nvidia Geforce RTX 2080Ti | 32,0GB Dual-Channel DDR4 | Samsung SSD 840 EVO Basic 250GB, Samsung SSD 860 EVO 1TB | ASUS MX34VG

Permalänk
Medlem

Okej, då skulle en recension på R4 uppskattas av mig också...

Visa signatur

" Det är en Epademi " - Aftonbladet

Permalänk

Har beställt R4 DS, hämtas nog ut ikväll.
Kan försöka skriva lite ikväll om jag hinner.

Permalänk
Medlem

Jag fick hem min R4 idag men har inte haft tid att plocka upp något minneskort än. Min största förvåning var att det är ju faktiskt 2st R4-kort i förpackningen. Det hade jag ingen aning om. Men jag har som sagt inte haft chans att testa den än.

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Q'aman
Jag fick hem min R4 idag men har inte haft tid att plocka upp något minneskort än. Min största förvåning var att det är ju faktiskt 2st R4-kort i förpackningen. Det hade jag ingen aning om. Men jag har som sagt inte haft chans att testa den än.

Är det verkligen två kort eller bara svart och vit kassett som du kan byta mellan?

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shad0w
Är det verkligen två kort eller bara svart och vit kassett som du kan byta mellan?

Det är väl självklart att det inte är två kort. Hur dum kan jag vara? Jag måste erkänna att jag var lite trött när jag öppnade den. Men så skulle jag testa den svarta och det hände inget med den i. Då gick det upp för mig att det kanske bara var ett extra "skal".

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Q'aman
Det är väl självklart att det inte är två kort. Hur dum kan jag vara? Jag måste erkänna att jag var lite trött när jag öppnade den. Men så skulle jag testa den svarta och det hände inget med den i. Då gick det upp för mig att det kanske bara var ett extra "skal".

Jag ska börja på en recension nu, med lite bilder på min SCDS...

Sen kan jag rekommendera Clas Ohlssons Kingston Micro SD, funkar jättebra med alla kort och spel...

Visa signatur

" Det är en Epademi " - Aftonbladet

Permalänk
Medlem

Fann denna recension igår. http://gbatemp.net/index.php?showtopic=41279
Har även köpt R4 själv och den funkar prima, använder Kingston Micro SD 1GB minne.

Edit: Även jag var så trött att jag först trodde att det var två kassetter men insåg att det var ett extra skal efter en liten stund.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD & 4TB HDD), PS3 Fat (960GB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita

Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4