Samsung visar upp DDR3-modul

Permalänk
Medlem

Bara för det minns jag inte var jag sett det, men AMD hävdas ha en lösning på DDR3 introduktionen. De återinför helt enkelt en minneskontroller på moderkortet. De kalla det för all del för ett "konverteringschip" men det känns lite som samma namn för 2 saker. Man kan ju hoppas att det handlar om en övergångsperiod, innan de har en updaterad minneskontroller för cpu'n som klara båda, eller den nya typen.

B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

Något nytt om lanseringen av ddr3?

Visa signatur

CPU:Intel Core i7 7700K 4.2 GHz 8MB Moderkort:MSI Z270 GAMING PRO CARBON GPU:MSI Radeon RX 480 8GB Gaming X Minne: Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3000MHz Hdd: WD Black 2TB 7200rpm 64MB Chassi:Phanteks Enthoo Luxe Tempered Glass Svart OS:Windows 10 PRO Monitor:AOC G2770PF 27" PSU:Corsair RM750x 750W Mus:Corsair Gaming Scimitar PRO RGB Svart Keyboard:Corsair Gaming K95 RGB Platinum MX Speed DVD/Blu-ray:ASUS Intern BW-16D1HT Headset:Creative Fatal1ty Gaming SSD:Samsung 960 PRO 512GB