Permalänk
Medlem

Resident Evil 4

Hej, när jag fick den saken( kolla igenom fiender)
till snipern,
http://img.photobucket.com/albums/v188/OMFGG/images.jpg -- Kanske e en liten bild men får hoppas att ni ser (:
Hm har ingen aning om vad den hette, Men nu inser jag att man måste andvända den för döda dom gubbarna med nålar lr taggar i sig.. för att hitta dom röda punkterna. Och innan jag hade insett detta hade jag redan sålt den till merchant, och man kan ej köpa den av han igen :/ och nu vet jag ej hur jag fixar tillbaka den, nån som kan ge nått tips?

Visa signatur

CPU : Intel Core i7 9700k 1.290v @ 5 GHz
GPU : MSI Geforce RTX 2080TI Gaming X Trio
RAM : Corsair Vengeance 16GB CL16 DDR4 @ 3.2 GHz
Monitor : LG 32" 32GK850G 1440p G-Sync @ 165 Hz
MOBO : ASUS ROG Strix Z390-F Gaming

Permalänk
Medlem

Jag vet inte hur du ska göra för att få tillbaka den men jag har för mig att man inte behöver den för att döda dom. Du kan väl chansa på var parasiterna är i dom. Man behöver inte döda alla heller för den delen.

Visa signatur

|Intel Core i7-5820|Cooler Master Hyper 212 Evo|MSI X99S SLI PLUS|4x Crucial Ballistix Sport 4GB DDR4 2400MHz (16GB)|ASUS RTX 2070 Super 8GB|Samsung 840 EVO 250GB SSD|Samsung 850-series EVO 120GB M.2|Samsung 870 QVO 2TB SSD|Seagate 3TB|Seagate 2TB|Corsair AX 850W (80+ GOLD)|NZXT H440W - Vitt|Acer Predator XB241|Logitech PRO X Superlight|Steelkeys 6G|Windows 10 Pro Svensk x64|

Permalänk
Medlem

Nej du behöver den inte för att döda dem, du kan träffa parasiterna ändå, men det blir ju betydligt svårare eftersom du inte ser dem. Men det ska finnas att köpa en sådan pryl till snipern lite senare i spelet, men jag kommer inte ihåg var. Jag är dock helt säker på att jag sett den på fler ställen än där man hittar den.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Ta dom med hagelbössan, om du kollar på den bilden så ser du vart parasiterna sitter och försök sikta någorlunda som dom sitter. (; Hagel sprider ju sig trots allt.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Du kan köpa ett sånt sikte lite senare i spelet av snubben som säljer grejer, tills dess är ett skott med hagelgeväret runt deras midja/ben ett bra sätt för att komma undan dem, samtidigt som du sparar ammunition.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Otroligt klantigt av dej
Läser du inte böckerna/pappersbitarna du plockar upp?

Visa signatur

Rock On!

Permalänk
Medlem

hehe, jodå.. men såg inte meningen, tog för mycket plats i inventoryn också ^^ dom första uten piggar i sig va lätta så jag trodde man bara skulle andvända de till dom. (: sen kom dom med piggar och då blev de visst svårare ^^ men som sagt, de va bara 2 av dom så jag sprang förbi lite kvickt (;

Hehe klarat spelet nu också (:

Har inte kollat ännu vad Ada assignment e .. fast e de samma fast man e ada?

Visa signatur

CPU : Intel Core i7 9700k 1.290v @ 5 GHz
GPU : MSI Geforce RTX 2080TI Gaming X Trio
RAM : Corsair Vengeance 16GB CL16 DDR4 @ 3.2 GHz
Monitor : LG 32" 32GK850G 1440p G-Sync @ 165 Hz
MOBO : ASUS ROG Strix Z390-F Gaming

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haku

Har inte kollat ännu vad Ada assignment e .. fast e de samma fast man e ada?

Edu Kålle så e ja Aada då änna.

nej, det är ett kortare och mer actionbetonat uppdrag. du ska samla in ett gäng prover av älienserna. (samma sak hon håller på med i det vanliga spelet mao)

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint