Söndagstrådar i forumet

Permalänk
Melding Plague

Söndagstrådar i forumet

Sista dagen på veckan har infunnit sig och vi har grävt lite i forumet och hittat två intressanta trådar som vi vill belysa. En handlar om spelet World of Warcraft som enligt våra läsare kan förstöra sociala relationer och en tråd som handlar om hur man på bästa sätt kan skaffa sas-hårddiskar till sin dator.

Läs nyheten: Söndagstrådar i forumet

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

älskar söndagsläsning och kaffe, måndagen käns inte så fel längre.

Visa signatur

"Ta det lungt jag är dyslektiker"

Permalänk
Medlem

Kan bara instämma apan 2L cola och lite godis, sen är de bara att sätta sig framför skärmen o läsa halva dagen....

Permalänk

Man kan göra mycket framför datorn och det finns mycket man kan bli beroende av. Tycker datorer i sig är ganska farliga på så sätt. Lätt att man fastnar så att säga.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

orly att spel är beroendeframkallande

Visa signatur

SPHX1900XT256mb|250GB@233GBsata2|C2D 1.86@2.1 ghz E6300| MSI Neo-F|DDR2 2x512|Hiper530W|SennhieserPC-150|Creative 7500 mus|Chassie APLUS CaseQubic svart :D
Windows XP + SP2 :D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av loler
orly att spel är beroendeframkallande

ja visst är det jobbigt?

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Citat:

handlar om Söndagstrådar som enligt våra läsare kan förstöra sociala relationer

hmm.. =/

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

WoW är ju så himla kul att spela, och det är så fruktansvärt lätt att fastna i det. Har själv spelat spelet i 2 veckor snart och har inte en tanke på att byta spel nu. Jag vet inte riktigt vad det är som håller fast en i spelet, level-systemet kanske?

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
Kan bara instämma apan 2L cola och lite godis, sen är de bara att sätta sig framför skärmen o läsa halva dagen....

Yep, för att sedan inse att man får diabetes

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Länka SAS-tråden till
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6...
istället, annars får man med highlights på massa ord vilket är störande.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Clowiser
WoW är ju så himla kul att spela, och det är så fruktansvärt lätt att fastna i det. Har själv spelat spelet i 2 veckor snart och har inte en tanke på att byta spel nu. Jag vet inte riktigt vad det är som håller fast en i spelet, level-systemet kanske?

2 veckor? vänta ett par månader ^^
tror det kan vara att folk "förväntar sig" att du ska vara online. snarlikt att många idag inte kan stänga av mobilen/datorn pga att de då inte är tilllgängliga.

Alltid trevligt när det nämns trådar i delar man annars inte surfar runt i lika aktivt som andra.

Visa signatur

"Din bakgård är en kyrkogård och du har ett mini-auswitch i källaren? Nä precis, fast i kyrkan hittas detta." -Hipshot

Permalänk

Fastnade alldrig för WoW.

Visa signatur

I've... seen things

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
hmm.. =/

Det är väl klart att söndagstrådar är beroendeframkallande.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk

Söndagstrådar = trådar skrivna på söndagar?

Visa signatur

Deltahead - Don't move to Finland

Permalänk
Medlem

WOW tråden var lite intressant att läsa.. visste inte att folk orka ödsla så mycket tid på en spel med några gubbar i?!?!?
Jösses.

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Yep, för att sedan inse att man får diabetes

Finns något som kallas motion 4x1h resten av veckan. Så den risken är väldigt liten

Permalänk

Ska väll säga att jag spelar jävligt mycket, men då bor jag i norrland, ingen här i denna lilla by har samma intresse så det blir ju att man sitter och spelar med gamla polarna som bor kvar i söder. Men om nån vill göra nått IRL såklart att man gör det, och skolan går också före. Men det blir ju det att man tillbringar runt 5-6timmar per dag framför datorn för att kunna snacka med gamla IRL polarna, men jag träffar dom på sommaren iaf

Visa signatur

Amd Athlon64 3200+ Socket 939 | Asus A8N Nforce4 deluxe SLI | Geforce 6800TDH | 1024 Twinmos | Hitachi Deskstar 160gb | Creative SB Audigy SE