Permalänk
Avstängd

WII SPORTS resultat

Gjorde just en lysande omgång Dodging inne på boxning : +85, -8

fick tyvärr 3 bollar på raken på mej i sista sekunderna, annars hade de blitt ännu bättre

Vad har ni fått för resultat på training grejerna?

Visa signatur

DINMAMMAÄRDINPAPPASMAMMA

Permalänk
Medlem

Boxning är inte så kul tycker jag.

Har väl lirat Bowling training ett par gånger dock. 682 fick jag på bowling med många käglor om jag minns rätt, guld var det iaf tror jag

Sen har jag väl runt 50 på att returna bollen på tennis, vilket inte är något märkvärdigt ;p

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk

har inte fått några testesultat, men jag drog en KO i första ronden på min polare när jag mötte honom i boxning under ett lan.

grymt bra spel verkligen, även om det inte är så grafiskt tillfredsställande så är spelkänslan enorm och otrolig.

Visa signatur

ASUS 8800GTS 640mb || Intel e6320 1,86Ghz @ 3,2Ghz|| Scythe Infinity || 4gb OCZ Platinum 800mhz || PSU - Hiper R 580W || Antec P182 || P5B-Deluxe || SuperPi 1MB - 14,8s || 3dMark06 -10761p

//CruZadeR

Permalänk

har kört training nu ett antal ggr,fyfan,dodging i boxningen är ju hur jobbigt som helst efter några ggr,gubben kastar ju bollarna hur fort som helst i slutet och att svinga kroppen fram och tillbaks om och om igen och fort,det är är jobbigare än vad det låter:p.
hur som helst,jag har iaf 42 points i dodging.
min Mii har 465 i exp i tennis(fan vad omöjliga motståndare man får möta vid den nivån=/),spelar ingen roll om man får till super servrar,dom kontrar lätt med en hård skruvad boll eller nått=/

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
har kört training nu ett antal ggr,fyfan,dodging i boxningen är ju hur jobbigt som helst efter några ggr,gubben kastar ju bollarna hur fort som helst i slutet och att svinga kroppen fram och tillbaks om och om igen och fort,det är är jobbigare än vad det låter:p.
hur som helst,jag har iaf 42 points i dodging.
min Mii har 465 i exp i tennis(fan vad omöjliga motståndare man får möta vid den nivån=/),spelar ingen roll om man får till super servrar,dom kontrar lätt med en hård skruvad boll eller nått=/

svåra nja lite kanske men har typ pro i tennis

Permalänk
Medlem

hehe, och jag tycker det är svårt att möta cpus med 2000 i skill

Har själv runt 1,6k

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jobbbin
hehe, och jag tycker det är svårt att möta cpus med 2000 i skill

Har själv runt 1,6k

2000?!,men herre jävlar,du måste ha vevat med kontrollen rätt så mycket då för att ha kommit upp till den nivån:p.
imponerande måste jag säga:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Avstängd

farsgubben min fick 226poäng i en runda vanlig bowling, han skryter som tusan nu:D han är PRO på bowling så han har nåt specialklot, slutar aldrig skryta

Visa signatur

DINMAMMAÄRDINPAPPASMAMMA

Permalänk
Medlem

Farsan satte en omgång på 249 poäng i bowling. Den jäkeln har ALDRIG spelat TV-spel förut. Men efter 4 omgångar bowling på Wii så sätter han 249 poäng. Detta åstadkom han med 6 st raka strikes och sedan två lösa strikes på det. Jag måste säga att jag kände att min heder sviktade när gubbjäklen slog mig. Jag menar, en snubbe med dryga 16 års spelerfarenhet emot en gubbe med ca 40 minuters erfarenhet och jag blir slagen, med marginal.

Visa signatur

Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!

Permalänk
Medlem

@ mange
mjo, det tar ett tag innan man vet hur man ska tima slagen osv
har 1,8 nu

@up
Jo, hänt mig också... Man stör sig lite, min morsa har aldrig spelat tvspel heller, och hon bara drar en 200~serie direkt, vilket jag inte slog då. Som du sa, man blir lite förvånad ;o
Nu har jag dock blivit lite bättre och har fått 270 på en serie medan min morsa har tagit 260 (close call)

Men det är riktigt kul att både morsan och farsan engagerar sig och tycker det är grymt roligt med tvspel.

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm