varför jävlas ea sports med xbox?

Permalänk

varför jävlas ea sports med xbox?

såg att uefa champions leauge 2006-2007 släpps till PSP, PS2, PC, XBOX360....men inte gamla xboxen ! gör mig väldigt upprörd. känns som de är pushade av microsoft att inte släppa till PS3 för att missgyna Playstation ägare som inte valt xbox 360 men samtidigt få ut pengar av dem som redan äger PS2 medan de missgynar xbox ägare och 'tvingar' dem att uppgradera och skaffa xbox 360! det är ju trots allt stora pengar och många användare av gamla xboxen och inte så stor skillnad på ps2&xbox varianterna av spelet och utveckling sedan fifa 2007 att de inte skulle hinna med...!

några andra teorier eller bra svar på min besvikelse?

Visa signatur

All right chums, time's up, let's do this...LEEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOY JEEEEEEENKIIIIIIIIIIIIIIINS!!!!

The Najntis podcast

Permalänk
Medlem

and i think there`s about 5people who know exactly what your talking about.

Pierre Bernard's Recliner of Rage!!!!!

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem

Re: varför jävlas ea sports med xbox?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av PlawsWorth
såg att uefa champions leauge 2006-2007 släpps till PSP, PS2, PC, XBOX360....men inte gamla xboxen ! gör mig väldigt upprörd. känns som de är pushade av microsoft att inte släppa till PS3 för att missgyna Playstation ägare som inte valt xbox 360 men samtidigt få ut pengar av dem som redan äger PS2 medan de missgynar xbox ägare och 'tvingar' dem att uppgradera och skaffa xbox 360! det är ju trots allt stora pengar och många användare av gamla xboxen och inte så stor skillnad på ps2&xbox varianterna av spelet och utveckling sedan fifa 2007 att de inte skulle hinna med...!

några andra teorier eller bra svar på min besvikelse?

Tror det är så att den inte är lönsamt för EA att tillverka spel til vanliga xbox med tanke på hur lite folk som använder vanliga xbox.

Permalänk
Medlem

Dvärgen, du vet att xboxen används äckligt mycket som en mediamaskin.

DOck så gav väl MS upp xboxen totalt efter 360n?

Permalänk
Medlem

Spelet gör även reklam för PS3 då PS3 tillhör UEFA-licensen, hehe. Det komiska är att spelet som sagt inte kommer till PS3 och att xbox 360 ägare får se på reklamen för konkurrenten.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Furir
Dvärgen, du vet att xboxen används äckligt mycket som en mediamaskin.

DOck så gav väl MS upp xboxen totalt efter 360n?

Det är klart jag vet, gör det själv. Men det har inget med spelen att göra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Furir
Dvärgen, du vet att xboxen används äckligt mycket som en mediamaskin.

DOck så gav väl MS upp xboxen totalt efter 360n?

Med tanke på att MS gått med enorm förlust med xbox så är det rätt självklart att de hellre låter dem släppa titlar på 360 som går med vinst.

Visa signatur

Compaq suger

Permalänk
Medlem

gwaaah kommer det ngt fotbollsspel till PS3 överhuvudtaget?.. PES 2007 verkar inte heller komma... :///

Visa signatur

🛜🫀: HP ProDesk 400 G3, i5 6500, 8GB DDR4, Intel X520-DA2
🐳🐧: AMD R5 3600 | Google Coral.ai | ASRock X570D4U-2L2T | Silverstone CS381 | 80GB DDR4 | 8 HDD BTRFS RAID1
⌨️🎮: R9 3900X | RTX 2080 LC | Acer XF270HUA | 96GB @ 3200 | MSI X570 MPG G EDGE WIFI | CORSAIR C70
🎞🎶: LG OLED55C8 | Epson TW3200 | Onkyo TX-NR646 | Infinity Reference 61/51 mk2 | Shield TV V2 | minhembio.com