Permalänk

lite fråga om crackdown

Får man göra en egen brottsbekämpare i Crackdown eller måste man använda den mörke snubben som man ser hoppa runt i trailerna?

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk

Re: lite fråga om crackdown

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cropsgrinder
Får man göra en egen brottsbekämpare i Crackdown eller måste man använda den mörke snubben som man ser hoppa runt i trailerna?

Man kan välja ett antal karaktärer, testa ladda hem demot.

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Medlem

Som spunkpowa nämde så får du välja character.
Jag hoppas man får göra en egen från scratch i hela spelet, det vore "coolt".

btw, har du något imot att spela som "mörkhyad" eller?

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem

Man får välja utifrån ett gäng fördefinerade karaktärer, sedan så utvecklas den i takt med hur du spelar. Att helt själv bestämma utseendet går dessvärre inte.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

När jag läste man kunde spela coop i detta spel, men går det inte med splittscreen? känner ju inga andra vänner som har ett xbox 360¨så detta hadde varit kul på festerna att hoppa runt med 2 spelare i samma rum

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mantus
När jag läste man kunde spela coop i detta spel, men går det inte med splittscreen? känner ju inga andra vänner som har ett xbox 360¨så detta hadde varit kul på festerna att hoppa runt med 2 spelare i samma rum

Nej så vitt jag vet fungerar bara System link, ej split screen

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J
[/color]

Permalänk
Medlem

Vilket datum gäller för sverige? De flesta butiker säger 22:a eller 23:e, och reklam på olika sidor säger 20:e.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mantus
När jag läste man kunde spela coop i detta spel, men går det inte med splittscreen? känner ju inga andra vänner som har ett xbox 360¨så detta hadde varit kul på festerna att hoppa runt med 2 spelare i samma rum

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mytos
Nej så vitt jag vet fungerar bara System link, ej split screen

vet ni eller gissar ni bara ?

det finns ju ett co-op läge...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrc
vet ni eller gissar ni bara ?

det finns ju ett co-op läge...

System Link och Live är de enda COOP möjligheterna som finns.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum