är xbox 360 skit? köpte en idag och den krashar redan i cod3

Permalänk
Medlem

är xbox 360 skit? köpte en idag och den krashar redan i cod3

Hejsan hur stabila är xox 360 konsolen..

Jag var idag och köpte min xbox 360 pre koppla ihop allt och börja köra Cod 3 .. Allt är i orginal utförande allså inga chip och flashningar är gjorda än...

Efter att ha spelat till uppdrag 5 så krashar det efter det lilla uppdragsintrot... Det funkar fin fint på brollans Xbox 360 med hitachi dvdläsare..

Jag har samsung 28 är denna sämre eller ? Bör jag lämna tebax skiten eller går det att fixa detta på nått sätt-.- vill ju inte lämna in skiten och få vänta flera månader på att få tebax den igen..

vad göra..

Permalänk
Medlem

Jag skulle säga lämna in den. Alternativt testa flera spel i någon dag och se om det händer med dem med.

Skulle det vara så att det är fel på den och du inte lämnar in den så kommer de bara gnälla om att du skulle sagt nått tidigare, så jag skulle lämnat in den direkt, bara för att slippa tjafset. Köpte du den dessutom idag så kan du ju alltid gå tillbaka och kräva pengarna tillbaka och köpa en ny, att saker pajjar under första dagen av användning lär de ju inte kunna skylla på användaren och alltså borde du kunna få pengarna tillbaka.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Tyvärr finns det måndagsexemplar inom alla områden av elektronik.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Microsoft har problem med 360, ca 12% stöter på problem och detta är endast av värma och kall lödningar!

En bättre verision kommer till Hösten, tystare fläkt, mindre nätdel, HD-DVD spelare inbyggt!

Visa signatur

:D

Permalänk
Medlem

efter 1 dag, byt den direkt i affärn. (hade sagt samma först veckan med) och låt inte nån rek-nisse pladdra sig förbi med "våra policys för reklamation i samarbete med etc.." kvalificerat skitsnack för att slippa krångel själva.

fördelen med att skicka in den själv är möjligen mindre risk att få en ur samma serie. en nyare..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrflash
Microsoft har problem med 360, ca 12% stöter på problem och detta är endast av värma och kall lödningar!

En bättre verision kommer till Hösten, tystare fläkt, mindre nätdel, HD-DVD spelare inbyggt!

öö, så du vet något MS inte ens vet?
HD-DVD kommer aldrig bli inbyggd i 360, har dom sagt tusen gången.
Mindre nätdel har jag inte hört något om.
65nm är enda "bekräftade"

ont: Lämna in den, dock blir det svårt att lämna in den till affären tror jag, då dom bara slänger i en skiva och funkar det där så åker du på en go avgift.
Felsök den ytterligare och ring sedan MS imo, iaf om den inte krashar direkt när du kör i en skiva.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
efter 1 dag, byt den direkt i affärn. (hade sagt samma först veckan med) och låt inte nån rek-nisse pladdra sig förbi med "våra policys för reklamation i samarbete med etc.." kvalificerat skitsnack för att slippa krångel själva.

fördelen med att skicka in den själv är möjligen mindre risk att få en ur samma serie. en nyare..

Grejen är att Microsoft inte vill ta emot trasiga maskiner direkt från butiker. Samma med Samsung/LG mf. Det går såklart att ta tillbaka i butik men företagen vill att allt löses genom deras support.

Kasst? Javisst. Butikens fel? Nej.

Visa signatur

"When i was a kid i had an imaginary friend and i used to think that he went everywhere with me.
And that i could talk to him, and he could hear me, and that he could grant me wishes and stuff.
Then i grew up, and i stopped going to church." - Jimmy Carr

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av karpo
Grejen är att Microsoft inte vill ta emot trasiga maskiner direkt från butiker. Samma med Samsung/LG mf. Det går såklart att ta tillbaka i butik men företagen vill att allt löses genom deras support.

Kasst? Javisst. Butikens fel? Nej.

Självklart är det butikens fel. De ska helt enkelt inte acceptera de villkåren från Microsoft eftersom de stider mot svensk lag.

Enligt konsumentköpLAGEN gäller inte den policy Microsoft använder:

1. Du har ALLTID rätt att i 3 års tid reklamera en vara i BUTIKEN. (Du som konsumet behöver aldrig vända dig till någon annan än butiken där produkten är köpt.)
2. Du har ALLTID rätt att kräva en ny vara. Butiken kan erbjuda reperation vilket du som konsumet inte måste acceptera om du inte själv vill. (Har man t.ex ett kylskåp på 50Kg kan det vara smidigare att få det reparerat på plats än att returera mot en ny i butiken)
3. Du har ALLTID 30 dagars öppet köp på elektronik. Detta är något butikerna kan fula sig bäst fan de vill med, men du har alltid rätt att utan motivering gå tillbaka med en produkt inom 30 dagar och få pengarna tillbaka.

Hade varit intressant att se vad Microsoft skulle gjort om t.ex Elgiganten (eftersom de är störst) helt enkelt skulle vägra sälja konsolen under de villkåren, vilket skulle vara logiskt eftersom de just strider mot svensk konsumentlag. Då skulle nog Microsoft få lite kallsvettningar.

Summan av kardemumman: Microsoft står inte över svenska lagar, varken idag, eller imorgon, eller om 100 år från nu.

Permalänk
Medlem

Ett tips kan vara att koppla in en nätverkskabel och ansluta dig en gång till xbox live så uppdateras din konsol med senaste mjukvaran.

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av organics
Självklart är det butikens fel. De ska helt enkelt inte acceptera de villkåren från Microsoft eftersom de stider mot svensk lag.

Enligt konsumentköpLAGEN gäller inte den policy Microsoft använder:

1. Du har ALLTID rätt att i 3 års tid reklamera en vara i BUTIKEN. (Du som konsumet behöver aldrig vända dig till någon annan än butiken där produkten är köpt.)
2. Du har ALLTID rätt att kräva en ny vara. Butiken kan erbjuda reperation vilket du som konsumet inte måste acceptera om du inte själv vill. (Har man t.ex ett kylskåp på 50Kg kan det vara smidigare att få det reparerat på plats än att returera mot en ny i butiken)
3. Du har ALLTID 30 dagars öppet köp på elektronik. Detta är något butikerna kan fula sig bäst fan de vill med, men du har alltid rätt att utan motivering gå tillbaka med en produkt inom 30 dagar och få pengarna tillbaka.

Hade varit intressant att se vad Microsoft skulle gjort om t.ex Elgiganten (eftersom de är störst) helt enkelt skulle vägra sälja konsolen under de villkåren, vilket skulle vara logiskt eftersom de just strider mot svensk konsumentlag. Då skulle nog Microsoft få lite kallsvettningar.

Summan av kardemumman: Microsoft står inte över svenska lagar, varken idag, eller imorgon, eller om 100 år från nu.

Ändå så är det så att MS levererar en produkt som butikerna vill och nästan måste ha i lager. Det är inte så lätt att bara säga att man inte tänker anpassa sig efter kraven som ställs från MS sida.

Microsoft/LG/Samsung mf företag ställer krav på att garantiärenden sköts av kund via deras telefonnummer/hemsida.
En butik kan såklart ta upp kampen och försöka få en ändring i företagens regler men det är inte så lätt som det låter.

Jag t.ex köpte en Samsung TFT-skärm. Det var ett antal döda pixlar i rad men i butik sade dom att allt var tvunget att skötas genom Samsungs egna support. Jag blev sur för det var en massa extra krångel, men förstår också butikens dilemma när de blivit tillsagda att de inte får returnera trasiga varor till leverantör.
Är det en bra butik så löser dom det endå men det är de stora leverantörerna som ställer kraven som strider mot konsumentsköplagen, inte butiken.

Visa signatur

"When i was a kid i had an imaginary friend and i used to think that he went everywhere with me.
And that i could talk to him, and he could hear me, and that he could grant me wishes and stuff.
Then i grew up, and i stopped going to church." - Jimmy Carr

Permalänk
Medlem

http://www.konsumentverket.se/mallar/sv/artikel.asp?lngArticl...

Citat:

Om det skulle vara något fel på varan - vad kan jag göra då?

Om det är något fel på din vara kan du:

* kräva avhjälpande, det vill säga få varan reparerad.
* kräva omleverans, vilket innebär att du får en ny, felfri vara.
* kräva prisavdrag eller ersättning för att rätta till felet.
* häva köpet om felet är av stor betydelse för dig, vilket betyder att du får pengarna tillbaka.
* hålla inne betalningen så mycket som krävs för att få säkerhet för ditt krav.

Säljaren har dock rätt att i första hand erbjuda dig avhjälpande eller omleverans om detta kan ske inom skälig tid och utan extra kostnad för dig.

Så nog ska du kunna kräva omleverans, alltså en helt ny vara från butiken. Just det här med skälig tid eliminerar att skicka boxen till Tyskland? för reparation i mitt tycke.

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk
Medlem

Grejen är att många får sin maskin utbytt av MS på mindre än en vecka så även om den skickas till Tyskland går det relativt fort. De hade lite mycket ett tag och då tog det 3-4 veckor vilket inte är acceptabelt.

Visa signatur

"When i was a kid i had an imaginary friend and i used to think that he went everywhere with me.
And that i could talk to him, and he could hear me, and that he could grant me wishes and stuff.
Then i grew up, and i stopped going to church." - Jimmy Carr

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av karpo
Ändå så är det så att MS levererar en produkt som butikerna vill och nästan måste ha i lager. Det är inte så lätt att bara säga att man inte tänker anpassa sig efter kraven som ställs från MS sida.

Microsoft/LG/Samsung mf företag ställer krav på att garantiärenden sköts av kund via deras telefonnummer/hemsida.
En butik kan såklart ta upp kampen och försöka få en ändring i företagens regler men det är inte så lätt som det låter.

Jag t.ex köpte en Samsung TFT-skärm. Det var ett antal döda pixlar i rad men i butik sade dom att allt var tvunget att skötas genom Samsungs egna support. Jag blev sur för det var en massa extra krångel, men förstår också butikens dilemma när de blivit tillsagda att de inte får returnera trasiga varor till leverantör.
Är det en bra butik så löser dom det endå men det är de stora leverantörerna som ställer kraven som strider mot konsumentsköplagen, inte butiken.

Det spelar ingen som helst roll. Har butiken gått med på absurda villkor så får dem i raktiken skylla sig själva. Lagarna vi har angående det hela är ingen hemlighet, och butikerna vet garanterat vad som gäller. Väljer de ändå att acceptera krångel-avtal från leverantörerna så är det ju ett val de själva gjort, och alltså kan de inte säga nått när lagarna lägger ansvaret på dem.

Att de på något sätt skulle vara ursäktade för att de av marknadsmässiga skäl är tvingade är ju som om tjuvar skulle få komma undan bara för att de har skulder hemma och då "måste" sno saker... Man kan inte avtala bort svensk lag, och det vet butikerna med.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

efter att provkört samma spel ett 20 tal gånger och den kracha på samma ställe hela tiden så kolla jag noga på skivan och då såg det ut som 2 repor på den men det var nån skit typ damm som satt sig hårt och såg ut som repor efter lite gnuggning och om start så kunnde den läsa skivan .. Spelat var nästan helt nytt och har legat i fodral hela tiden. verkar som det inte ska mycket till för att det inte ska funka.. efter detta krasha det bara en gång till och nu är det varrvat hoppas nästa spel funkar bättre.

ska flasha skiten nästa vecka så får vi hoppas den blir bättre på att läsa skivor överlag sedan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av organics
3. Du har ALLTID 30 dagars öppet köp på elektronik. Detta är något butikerna kan fula sig bäst fan de vill med, men du har alltid rätt att utan motivering gå tillbaka med en produkt inom 30 dagar och få pengarna tillbaka.

Fel. Öppet köp är ingen lag, det är helt frivilligt från butikerna. Det enda "öppet köp" som finns enligt lag är 14-dagars "öppet köp" om man köper på posten, internet, vid dörren (alltså hemförsäljare). Men det gäller inte t.ex onoffs fysiska butiker. Distansköpslagen tror jag den heter.
Nr 2 känns också lite inkorrekt, men jag är inte säker.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Plander
efter att provkört samma spel ett 20 tal gånger och den kracha på samma ställe hela tiden så kolla jag noga på skivan och då såg det ut som 2 repor på den men det var nån skit typ damm som satt sig hårt och såg ut som repor efter lite gnuggning och om start så kunnde den läsa skivan .. Spelat var nästan helt nytt och har legat i fodral hela tiden. verkar som det inte ska mycket till för att det inte ska funka.. efter detta krasha det bara en gång till och nu är det varrvat hoppas nästa spel funkar bättre.

ska flasha skiten nästa vecka så får vi hoppas den blir bättre på att läsa skivor överlag sedan.

Bra att du fick det att fungera, men om du är orolig över kvalitén så ska du absolut inte flasha eller mixtra med den eftersom du då förlorar garantin.

Sedan kan jag rekommendera microsofts tysklandservice. Hade en live-kompis som skickade in sin och fick tillbaka den på endast en vecka. Detta trots att kundtjänsten hade sagt att det kunde ta 2-3 veckor.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Permalänk
Medlem

jag betraktar det tidigare som besvarat.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av karpo
Grejen är att många får sin maskin utbytt av MS på mindre än en vecka så även om den skickas till Tyskland går det relativt fort. De hade lite mycket ett tag och då tog det 3-4 veckor vilket inte är acceptabelt.

visst, men alla kanske inte gillar det läget ändå. dessutom kan det kännas rätt trist att skicka in sin 1 dag gamla maskin och få nån annan årsgamla eller delar från den, eller synliga reparationsskador. ingen bra deal i mina ögon. och jo, det händer..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Gå genast tillbaks med den. Produkten är ju definitivt felaktig och det bör gå att lösa så smidigt som möjligt från butikens sida. Vart är den köpt?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av organics
2. Du har ALLTID rätt att kräva en ny vara. Butiken kan erbjuda reperation vilket du som konsumet inte måste acceptera om du inte själv vill. (Har man t.ex ett kylskåp på 50Kg kan det vara smidigare att få det reparerat på plats än att returera mot en ny i butiken)
3. Du har ALLTID 30 dagars öppet köp på elektronik. Detta är något butikerna kan fula sig bäst fan de vill med, men du har alltid rätt att utan motivering gå tillbaka med en produkt inom 30 dagar och få pengarna tillbaka.

Nummer 2 och 3 på din lista är felaktiga. Enligt konsumentköplagen får säljaren förbehålla sig rätten att reparera i de fall då ett utbyte skulle vara oskäligt dyrt, dvs att det blir betydligt billigare att reparera produkten. Till exempel kanske en reparation på en 26" LCD skulle innebära en kostnad på max 1500:-, medan en helt ny vara skulle innebära en kostnad på 5000:- för säljaren. Då är en reparation en lösning som näringsidkaren enligt lagen har rätt att välja.

Nummer 3 är bara så fel som det kan bli.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Det spelar ingen som helst roll. Har butiken gått med på absurda villkor så får dem i raktiken skylla sig själva. Lagarna vi har angående det hela är ingen hemlighet, och butikerna vet garanterat vad som gäller. Väljer de ändå att acceptera krångel-avtal från leverantörerna så är det ju ett val de själva gjort, och alltså kan de inte säga nått när lagarna lägger ansvaret på dem.

Att de på något sätt skulle vara ursäktade för att de av marknadsmässiga skäl är tvingade är ju som om tjuvar skulle få komma undan bara för att de har skulder hemma och då "måste" sno saker... Man kan inte avtala bort svensk lag, och det vet butikerna med.

Svensk lag som även säger "Säljaren har dock rätt att i första hand erbjuda dig avhjälpande eller omleverans om detta kan ske inom skälig tid och utan extra kostnad för dig."
Det är inte så lätt som du tror, absurda villkor som gäller för alla som köper från t.ex Samsung/LG/Microsoft. Det är inte bara att säga jag vill inte, så löser sig allt.

Visa signatur

"When i was a kid i had an imaginary friend and i used to think that he went everywhere with me.
And that i could talk to him, and he could hear me, and that he could grant me wishes and stuff.
Then i grew up, and i stopped going to church." - Jimmy Carr

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av karpo
Svensk lag som även säger "Säljaren har dock rätt att i första hand erbjuda dig avhjälpande eller omleverans om detta kan ske inom skälig tid och utan extra kostnad för dig."
Det är inte så lätt som du tror, absurda villkor som gäller för alla som köper från t.ex Samsung/LG/Microsoft. Det är inte bara att säga jag vill inte, så löser sig allt.

Mycket sant, men även detta betyder att det är butiken som ska ta hand om det (då både att skicka prylar och ringa support oftast kostar), vilket betyder att kunden inte ska behöva trassla sig igenom hela support-pusslet, det ska butiken göra åt dem. Och skulle det vara så att det tar för lång tid, så ska kunden ha ny vara eller pengarna tillbaka. Så även med detta så kan en butik omöjligt säga "vänd dig någon annan stans" och ha rätt.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Mycket sant, men även detta betyder att det är butiken som ska ta hand om det (då både att skicka prylar och ringa support oftast kostar), vilket betyder att kunden inte ska behöva trassla sig igenom hela support-pusslet, det ska butiken göra åt dem. Och skulle det vara så att det tar för lång tid, så ska kunden ha ny vara eller pengarna tillbaka. Så även med detta så kan en butik omöjligt säga "vänd dig någon annan stans" och ha rätt.

Jag menar inte att dom har rätt i att göra så, men sättet leverantörer vill sköta sina returer på gör det svårt för butiker att ge kund en vettig service.

Det är allt jag menar.

Visa signatur

"When i was a kid i had an imaginary friend and i used to think that he went everywhere with me.
And that i could talk to him, and he could hear me, and that he could grant me wishes and stuff.
Then i grew up, and i stopped going to church." - Jimmy Carr

Permalänk
Medlem

CoD3 låser sig för mig till och från också, skitirriterande att behöva spela om var och vartannat uppdrag. Har ett tiotal spel och cod3 är det enda som någonsin låst sig. Blev lite gladare när jag så denna massiva tråd http://forums.xbox.com/8003279/ShowPost.aspx Man är ju inte ensam iaf...

Permalänk
Medlem

Låter otroligt att en bit hårdvara skall krasha på samma ställe (kan givetvis dock hände) vid spelade av en speciell speltitel, troligare är dock att skivan antingen är trasig eller eller så är spelet helt enkelt dåligt kodat.

Nummer 1 kontrollera så din spelskiva är hel och ren, dvs repfri och utan smutsfläckar såsom fingeravtryck osv.
Prova sedan en annan speltitel eller varför inte en annan kopia av samma spel, affären där du köpte spelet borde kunna hjälpa till här.

Visa signatur

/havoc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av karpo
Jag menar inte att dom har rätt i att göra så, men sättet leverantörer vill sköta sina returer på gör det svårt för butiker att ge kund en vettig service.

Det är allt jag menar.

Ja givetvis.
Visst ska man tänka på att butikerna inte alltid har det lätt i sådana här fall, men det jag menar på är att man inte ska äta nått snack om att man själv ska behöva kontakta support och liknande om man inte själv vill. Vill man lämna in det till den butik där man köpte prylarna och låta dem sköta det hela, så har man rätt att göra det.

Vissa slöa butiker vill ju inte sköta sånt åt sina kunder, vilket jag tycker är fel.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Ända problemet jag irriterar mig på är att den är dålig på att visa batterier i dosan.
Satte i nya den visade 1plupp kvar, efter nån timmes spelande var den full och sen gick den ner till 3 pluppar.
Så var den ett bra tag sen gick den ner till 2 pluppar och efter bara ett litet tag så var det 1 plupp kvar? och med 1 plupp går det nästan inte att spela för att dosan stänger av sig som om det vore 0 pluppar kvar. ganska irriterande att aldrig vara säker på hur mycekt batteri som är i dosan.
kan ju även bero på batterierna. eller?

EDIT: hmm skummt nu är det tydligen 2 pluppar kvar?!

Permalänk
Medlem

Jag har pratat med elgiganten som xboxen är köpt och det är inga problem att få den utbytt eller pengar tillbaks..

Men efter lite mer snack med andra så ska samsungen som jag har vara dom bästa dvd läsarna. Så jag ska införskaffa mig ett yttligare orginal spel innan jag bytar.. .. Kan ju vara så att det trpts allt hänt nått med skivan .. Mysko bara att Hitachi läsaens på brollans läste det utan problem..

hur kan dom se att xboxen vart isär tagen ? det ända jag hitta i min var en tajp som satt över dvd läsaren och den fick jag ju bort hel så den satte jag ju tebax ,.. på nått annat sätt går det ju inte att se att den vart isärtagen? klistermärket på baksidan xboxet sitter så långt upp att hålen systes ,, vet att vissa får göra hål i det men inte på denna..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Plander
Jag har pratat med elgiganten som xboxen är köpt och det är inga problem att få den utbytt eller pengar tillbaks..

Men efter lite mer snack med andra så ska samsungen som jag har vara dom bästa dvd läsarna. Så jag ska införskaffa mig ett yttligare orginal spel innan jag bytar.. .. Kan ju vara så att det trpts allt hänt nått med skivan .. Mysko bara att Hitachi läsaens på brollans läste det utan problem..

hur kan dom se att xboxen vart isär tagen ? det ända jag hitta i min var en tajp som satt över dvd läsaren och den fick jag ju bort hel så den satte jag ju tebax ,.. på nått annat sätt går det ju inte att se att den vart isärtagen? klistermärket på baksidan xboxet sitter så långt upp att hålen systes ,, vet att vissa får göra hål i det men inte på denna..

Skruvarna i boxen har väl ngn slags färg på sej som fösvinner första gången man skruvar upp den.. har jag för mej... hmm

Visa signatur

Rock On!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tandapa
Skruvarna i boxen har väl ngn slags färg på sej som fösvinner första gången man skruvar upp den.. har jag för mej... hmm

Det tror jag inte mycket på. Då jag inte ens tror att dom har nån färg på sig xD

Visa signatur

AMD 5800X | MSI X570 Tomahawk | 4x8GB 3600CL18 | Palit 4080 OC Game Rock | Corsair AX860

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majkey
Det tror jag inte mycket på. Då jag inte ens tror att dom har nån färg på sig xD

100% säker?
För jag vet att detta va fallet med ps1an...
Att skrivarna hade ngn färg eller ngt liknande för att se att dem blivit skrivade..
Då menar jag inte skruv huvuderna utan självaste räfflorna på skruven.. hmm undar om man kan få tag i mer info om detta... ska se...

Visa signatur

Rock On!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tandapa
100% säker?
För jag vet att detta va fallet med ps1an...
Att skrivarna hade ngn färg eller ngt liknande för att se att dem blivit skrivade..
Då menar jag inte skruv huvuderna utan självaste räfflorna på skruven.. hmm undar om man kan få tag i mer info om detta... ska se...

Finns ju inte ens några skruvar på yttre skalet. De inspekterar antagligen bara att förseglingen på fronten inte är bruten och sedan kör de på, om ens det.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum