Transcend släpper trendigt usb-minne

Permalänk

ett lätt köp, Om det varit en större bling-bling kedja så man kunde ha den runt halsen.

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av )ExecutoR(
Det är bra mycket mer respekt att gå runt med ett sådant minne än att inte våga göra det utan istället säga att det är gay.

Nej det är inte respekt att gå med ett usb minne av pärlemor runt halsen.

Mp3 spelare hade jag förstått även om jag nog hade flinat. men usb minne?stoppa det i fickan folk pekar ju.

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Finkelzvin
Ja, jag hajjade också till. Pärlskal? Wtf? Och det heter t.o.m pärlemor

http://sv.wikipedia.org/wiki/P%C3%A4rlemor

menade nog beläggningen på insidan. det består av samma sak, så sak samma egentligen.

rätt lustigt egentligen och att folk är så fascinerade av det, ungefär som om jag skulle torka de snorkråkorna som nått ansenligare storlek och trä på ett snöre. hör jag några bud?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Langos
Precis, jag kan se det tillsammans med den överpimpade käppen och förgyllda tänderna, smokin'!

I needs this för the Excell-sheets on all my hoes fool!

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Tycker det var riktigt snyggt och skulle gärna hadet för kvaliteten. och JA jag är kille och min tjej tycker inte jag är bög. därimot ä prestandan viktigast på ett usb minne. sen formen.

Visa signatur

Utbildad datortekniker/elektriker.
Pluggat Optoteknik.
Eget företag under konstruktion.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
menade nog beläggningen på insidan. det består av samma sak, så sak samma egentligen.

rätt lustigt egentligen och att folk är så fascinerade av det, ungefär som om jag skulle torka de snorkråkorna som nått ansenligare storlek och trä på ett snöre. hör jag några bud?

Well, om du snyter ur dig pärlor så...

Permalänk
Medlem

Snyggt? Nej men världens minsta och 299:- för 2GB. Har ett par st.

Visa signatur

Joined the dark side in 2024. (PC till Mac)