Permalänk
Medlem

GoldenEye 64

Tjenare, jag ska snart iväg o införskaffa en N64 igen, och jag får allt jag vill ha utom GoldenEye. Vet nån hur man skulle kunna få tag på det för en rimlig penning, och finns det möjligtvis nån butik i göteborgstrakten?

MVH Emanuel

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte010
Rekommenderar: http://www.tradera.com/

Jo det är min sista utväg, jag är inte så fantastiskt förtjust i den sidan, jag är nog den enda i världen=)

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fisksnor
Jo det är min sista utväg, jag är inte så fantastiskt förtjust i den sidan, jag är nog den enda i världen=)

Det är du inte.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Finns goldeneye 64 på blocket
här t.ex
http://www.blocket.se/vi/10932008.htm?ca=13_s

Visa signatur

Dator 1 | Intel Core i7-4770K @ 4,6Ghz | Corsair H100i | Asus Z87-A | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x8GB 1600Mhz CL9 | KFA2 GTX 980TI HOF | Corsair TX650W | Intel 335 240GB | LG 24" + Philips 27" + Philips 27" | Fractal Design R3 |
Dator 2 | Intel Xeon W3520 | TRUE Spirit 120M | Asus Rampage II Extreme | Patriot Viper II Sector7 3x2GB 1600Mhz CL8 | PNY 8800 Ultra | Intel 330 120GB |

Permalänk
Medlem

Glöm inte att skaffa Perfect Dark, 4 handkontroller och expansion pack bara!;)

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Red Beaver
Glöm inte att skaffa Perfect Dark, 4 handkontroller och expansion pack bara!;)

och Mario Kart 64.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Kaptenkrok finns väl i göteborg?
Vet dock inte om de har GoldenEye eftersom sidan är nere ( www.kaptenkrok.se ) då de tydligen ganska nyligen har flyttat sin butik... Det enda som står på sidan är var nya buriken finns, kommer inte åt något annat :S