Permalänk
Medlem

N64 spel till xbox ?

Hojj!

Vill lira Bond Goldeneye(n64) på xboxen, men jag begriper inte mycket hur jag ska bete mig och, om det överhuvudtaget finns, så lite tips om vart man kan hitta det o hur man kan lira det på xbox vore gött!

Boxen e chipsad o har hårddisk

//

Permalänk
Testpilot

Den bästa emulatorn heter Surreal 64 men du kan varken få tag på emulatorn eller N64-roms lagligt så jag tror inte den här diskussionen passar så bra här.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Den bästa emulatorn heter Surreal 64 men du kan varken få tag på emulatorn eller N64-roms lagligt så jag tror inte den här diskussionen passar så bra här.

Man kan få lagligt. Man kan ringa killarna på nintendo så kanske dom är generösa.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Man kan få lagligt. Man kan ringa killarna på nintendo så kanske dom är generösa.

I vilken fantasivärld då?
Som jag även sa så går inte ens emulatorn att få tag på lagligt.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]