GRAND THEFT AUTO IV Trailer Coming 3.29.07

Permalänk

GRAND THEFT AUTO IV Trailer Coming 3.29.07

Rockstar Broadcast - GRAND THEFT AUTO IV Trailer Coming 3.29.07

Jag längtar tills spelet kommer till min PC, ett givit köp. Men spelet kommer troligast till XBox 360 eller PS3 först som vanligt.

Nedräkning till trailern

http://www.rockstargames.com/IV/

Visa signatur

Q9450|Asus Rampage Formula X48|CM Stacker|Monitor:24" Samsung|2x2GB OCZ Reaper PC8500|Sapphire 4870X2|CORSAIR HX1000W|NEC ND-3500AG|MaxtorAtlas15K.II 73GB|10,348 TB
Seagate,Hitachi,Maxtor,Samsung

Permalänk
Medlem

Nice!

Undrar hur spelet kommer se ut. Hoppas de fixar till grafiken..

Permalänk
Medlem

jag har hört att spelet kommer använda samma motor som ett pingis kommer dock inte ihåg vilken, men spelet såg bra ut.

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Medlem

Table Tennis motorn!

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I`m
Table Tennis motorn!

Eller för att använda det riktiga namnet: Rockstar Advanced Game Engine (RAGE).

Kan knappt vänta tills det kommer till PC

Visa signatur

[AMD Athlon64 X2 4400+][Corsair TWINX2048-3500LLPRO][Leadtek 8800GTS 640MB][ASUS A8N-SLI Premium][Antec P180][Antec Neo HE 550W]

Permalänk
Medlem

"Oxford, UK-Feb 27 2007- NaturalMotion today announced a partnership with Rockstar Games, Inc., the world-renowned publishing label, to integrate NaturalMotion's revolutionary euphoria engine into upcoming next-generation Rockstar Games titles. Rockstar's integration of euphoria is well advanced, with today's announcement following several months of close collaboration between the two companies."

Skinnet fram och tillbaka om dom använder det i GTA.

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk

Om dom inte lagt in multiplayer i det blir jag arg.

Permalänk
Medlem

whaaa, Natural motion? shiiit.... asså vet ni äns hur bra detta spelet kommer bli om de har det inne? har ni sett demos på hur det funkar, kommer bli skrämmande verkligt, inte bara grafikmässigt, men med naturalmotion engine, fyfasiken säger jag bara.....revolutionerande

Visa signatur
Permalänk

På min födelsedag och allt Det är glädje det

Visa signatur

MSI Z77A-GD55, Socket-1155, Intel Core i7-3770K @3.50GHz, Gainward GeForce GTX 690 4GB, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB, Kingston HyperX 3K SSD 240GB

Permalänk
Medlem

Någon som vet vart GTA 4 utspelar sig?

Permalänk
Medlem

Fy vad jag längtar till spelet släpps till PC.. GTA 3, Vice City och S:A var så sjukt roliga att lira igenom. Trailern ska bli kul att se..

Permalänk
Medlem

Hoppas det inte blir ghetto-stuk denna gång.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Ghetto = I'm outta here.
Annars kommer detta bli ett givet köp för mig med. Älskar spelstilen. Gör vad du vill i stort sett, staden är din. Dock har man sett flera sämre försök på samma koncept som gått i kras, men nu snackar vi GTA.

Vad jag alltid velat se i ett nytt GTA:
Multiplayer
Normalare miljö, dvs mindre "ghetto". San Andreas var ju proppfull den tråkiga gangsterstilen tyvärr.

Ett nytt GTA är alltid ett nytt GTA, men blir lite besviken om mina önskningar inte slår in denna gång.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Hoppas bara på grafiken, tycker att man försökte leva alldeles för länge på föråldrad teknik med de senaste titlarna. GTA3 var riktigt nice och Vice City som en stämningsfull expansion.. San Andreas föll mig inte i smaken alls - man borde ha bytt motor helt.

Kan däremot bli sjukt härligt med en bra grafikmotor!

Permalänk
Medlem

Ja, det håller jag med om. GTA3 var revolutionerande att få spela "gamla hederliga GTA" i 3D! Vice City kom som ett friskt pålägg, och S:A hade inget alls...

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Jag tyckte SA var för stort. föredrar att det utspelas i en stad, gärna en stor stad, men inte över en "Stat". var kul i GTA3 där man längtade att få låsa upp nästa del av staden, glömmer aldrig när man blir tagen över vattnet till Yakusa gänget i GTA3, och den andra delen är fri för utforskning.

Permalänk
Medlem

Får nog komma med Multiplayer om det ska slå Crackdown

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J
[/color]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nukloch
whaaa, Natural motion? shiiit.... asså vet ni äns hur bra detta spelet kommer bli om de har det inne? har ni sett demos på hur det funkar, kommer bli skrämmande verkligt, inte bara grafikmässigt, men med naturalmotion engine, fyfasiken säger jag bara.....revolutionerande

Jag fattade inte först om du ville vara ironisk eller inte men när jag sökte och gick in på NM's hemsida så kom jag ihåg demofilmerna jag så för länge sedan.

Du är alltså inte ironisk och jag kan inte annat än hålla med.
Natural motion gör ju inget för grafiken utan är en animationsmotor om man kan kalla det så.

http://www.naturalmotion.com/euphoria.htm

Här är en demofilm så kan de som inte vet vad det handlar om titta: http://www.naturalmotion.com/files/dynamic_balance_euphoria_s...
Fler nedladdningar: http://www.naturalmotion.com/downloads.htm

-edit- Jag skulle gärna se ett GTA som utspelar sig över hela världen. Alltså t.ex Paris, Tokyo, Dubai(fan va gött med den miljön) osv.. alltså inte länka ihop städerna på det sättet som San Andres gör.

Permalänk
Medlem

Minst sagt imponerande men då är det väl en fysik motor för att vara mer korrekt?

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
Minst sagt imponerande men då är det väl en fysik motor för att vara mer korrekt?

Nej, om man ska vara helt korrekt är det en fysik/animation/ai-motor.
Den använder fysik och ai för att skapa animationer.

Permalänk
Korsordsguru

Helt klart upphetsande! Hoppas som ni på andra på 1. ingen ghetto-stil denna gång 2. MULTIPLAYER FÖR FAN!

Fattar inte riktigt vad problemet är. Skulle de göra spelet i multiplayertappning skulle de sälja ofantligt mycket mer än bara single player (då 99% av single player spel inte behöver någon korrekt cd-key). Jag har inte köpte något GTA-spel än men om de kommer ut med multiplayer skulle jag glatt hosta upp 500 spänn för att få lira det. Om det blir MMO av det skulle jag gärna betala någon 100-lapp i månaden också. När folk började göra multiplayer moddar till GTA3 borde de ha fattat vinken. Men de kanske väntade tills de hade en helt ny motor att arbeta med? Sedan hoppas jag självklart att de släpper det till PC så snart som möjligt. Fattar inte riktigt vad GTA-spelen gör på konsoll. GTA och GTA2 hade funkat, men 3:an, Vice City och San Andreas är ju bara så fel.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det har ju gått att spela dom tidigare spelen i multiplayer, iaf gta:sa så varför skulle det inte gå att spela multiplayer i gta 4! Eller menar ni att det ska finnas multiplayerläge i spelet utan att man behöver ladda hem nåt?
Kom ihåg när jag lira SA multiplayer, var riktigt kul, kommer dock inte ihåg vad programet hette som man behövde!

Permalänk
Korsordsguru

Ja självklart skall det vara ett "native" multiplayerläge, inget fulhack. Finns ju flera olika att ladda hem för att köra multiplayer till SA, VC och 3:an, men ingen av dem håller speciellt hög kvalitéet enligt mig. Nu klagar jag ju inte på de som har kodat dem, utan snarare Rock Star som inte tar tummen ur röven och fixar äkta multiplayer.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

En Co-Op funktion hade varit för grymt i GTA spelen, dock lite för stort och jobbigt att genomföra, men tänk er ideén..

Hade varit klockrent.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Anledningen till att MP inte funnits tidigare är att det är enormt svårt att få det att fungera i ett spel som GTA, tar massa extra tid och pengar, men denna gång borde dom faktiskt gjort nått. Som sagt, dom borde fattat vinken när alla moddar gjordes

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyme
En Co-Op funktion hade varit för grymt i GTA spelen, dock lite för stort och jobbigt att genomföra, men tänk er ideén..

Hade varit klockrent.

Borde gå att genomföra, det fungerar ju bra i Crackdown. Och multiplayer känns som ett måste i det här fallet, lite gängkrig har väl ingen dött av.

För ett par år sedan ryktades det ju om att det skulle bli Yakuza-inspirerat och utspelas i ett fiktionellt Tokyo eller något liknande, någon som hört något mer om det?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk

Co-Op finns ju desutom i Saints Row.
Och TDM, DM, Bigg ass chains och en av mina favoriter Blinged out ride!
Så varför skulle det inte gå att göra CO-Op eller andra multiplayer saker?

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk

behöver nog inte ens gissa mej till att min dator inte kommer att klara av spelet.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
behöver nog inte ens gissa mej till att min dator inte kommer att klara av spelet.

Men din 360?

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I`m
Men din 360?

jajustja,nu yrade jag lite allt för mycket,kommer ju på 360 med:p

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer