Hdd på xbox360 o bra spel

Permalänk

Hdd på xbox360 o bra spel

NU är det så att jag vunnit en tävling om en xbox360, har ingen aning om vad som är bra på denna grejj men vilket spel rekomenderar ni till detta?? Gillar mycke action...

Sen till huvudfrågan om jag nu vunnit core paketet så ingår ingen hdd som jag förstått det,, vilken ska man då köpa????? länka gärna en bra på typ webhallen eller nått så vore det schysst...

Permalänk

Gears of War är ju rätt populärt till 360, har dock inte spelat det. Saints Row tycker jag är bra, liknar gta lite grann, call of duty är helt ok det med fast jag föredrar att spela det på pc, gillar du att "kötta" mer eller mindre så är dead rising något att kolla på(inget som jag direkt gillade men värt att kolla på), Rainbow Six Vegas har jag inte spelat....men det ser grymt bra ut och folk säger att det ska vara bra.

Gears of War, Saints Row, COD3, Dead Rising, Rainbow Six Vegas

Gällande hårddisk så finns det bara 1 i dagens läge vad jag vet. Det är standard 20GB hårddisken som du kan använda till gamesaves. Söker du på prisjakt så hittar du priser från diverse butiker.

Visa signatur

Bärbar:Lenovo Legion Pro 7i 16 - Intel Core i9-14900HX - RTX 4080 12GB GDDR6 - 32 GB DDR5-5600MHz - 1 TB SSD M.2 | LG UltraGear 38GN950 | Acer Predator XB271HU | Klipsch Reference R-51PM | Hifiman Sundara Stealth Revision | Shure MV7 | Glorious GMMK Pro | Logitech Pro X Superlight | Platta: Ipad 9th Gen | Nätverk: Unifi Dream Router

Twitch: https://www.twitch.tv/revolt_III

Permalänk

schysst tackar... Jag e faktist sugen på gears of war,., men e det för mycket såhär future stuff laser vapen o massa skumma monster så pallar jag nog inte... Men endå om man väljer mellan Dead Rising, Gears Of war. Lost planet... vilken blir det då????

Permalänk

Tycker både Lost Planet och Gears of War ser ut som futurespel. Dead Rising är ju ett zombie-spel mkt. "kötta" eller vad man ska säga. Även en del spänning i det.

Om du gillar action/spänning så är condemned och fear bra. Fear är nog det bästa action jag lirat, men då gillar jag action blandad med mystik.

Visa signatur

Bärbar:Lenovo Legion Pro 7i 16 - Intel Core i9-14900HX - RTX 4080 12GB GDDR6 - 32 GB DDR5-5600MHz - 1 TB SSD M.2 | LG UltraGear 38GN950 | Acer Predator XB271HU | Klipsch Reference R-51PM | Hifiman Sundara Stealth Revision | Shure MV7 | Glorious GMMK Pro | Logitech Pro X Superlight | Platta: Ipad 9th Gen | Nätverk: Unifi Dream Router

Twitch: https://www.twitch.tv/revolt_III

Permalänk
Geeks
SweClockers

*flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

GoW tycker jag, det är ju inte så mycket laser och "shit"...monstrena är så jäkla coola!

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem

köp Rainbow Six: Vegas och G.R.A.W 2 så har du att göra ett tag

Permalänk

ja jag är sugen på graw 2 vegas har jag på pc så det klarar jag mej på tror jag MEn då tackar jag nog för hjälpen... Det blir nog GoW och Graw 2 Meen hur är Call of duty 3 ???? ii varför har folk nått emot Lost planet?? d verkar iaf ballt??

Permalänk
Avstängd

Graw2 kommer till pc också dock så du vet när du väljer.

Permalänk
Medlem

Jag hade nog kört på Gears of War. Sjuhelvetes upplevelse faktist. Stenhård action. Mycket blodigt.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk

e skillnaden mellan pc o xbox versionen av graw att man ser gubben i xbox ??? alltså annat perspektiv?

Permalänk
Medlem

Det vore synd om det var Core...Core kostar idag ca 2800 kr och Premium ca 3000. Och en hårddisk till 360 kostar ca 1000 kr.

Jag skulle ha valt Dead Rising som spel, sysselsätter MÅÅÅÅNGA timmar! Mycket humor i ett action/äventyr spel.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk

jo det vore lite osis faktist Nee men jag ska nog köpa mej GoW och Dead Rising då dom verkar vara schyssta Kan man ha skjutvapen på dead rising?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TurboFinnen
jo det vore lite osis faktist Nee men jag ska nog köpa mej GoW och Dead Rising då dom verkar vara schyssta Kan man ha skjutvapen på dead rising?

Japp, Sniper Rifle, Pistol, Machine gun, Submachine gun, Shotgun, 50. cal Machine gun osv...man kan skjuta iväg TV-aparater också

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MephistoisBlind
Japp, Sniper Rifle, Pistol, Machine gun, Submachine gun, Shotgun, 50. cal Machine gun osv...man kan skjuta iväg TV-aparater också

Försök inte få det att låta som om vapnena är det som är så grymt med detta spelet (vapenljuden bör respekteras dock)

Visa signatur

Jag | Har | Fina | Datorkomponenter | FYI