Super Mario Galaxy, ny video...

Permalänk
Medlem

Super Mario Galaxy, ny video...

Wow, måste faktiskt säga att Super Mario Galaxy ser jäkligt coolt ut!

Ny video: http://rapidshare.com/files/20070081/C_g6BRRIqwjrL5FRko2ZHsid...

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem
Visa signatur

FZ.se <---- behövs förklaring?
UnrealNorth <--- Om du undrar över något kring Unreal Tournament 2004
Spel och filmsamlingen <--- inte så stor nu men man måste ju börja någonstans

Permalänk
Avstängd

Tyckte de såg skittråkigt ut..

Permalänk
Medlem

Jag tyckte det så lite väl rörigt ut och att man inte hade nån aning om vart man skulle eller vad som var upp eller ner eller vad.

Förhoppningsvis är det bar en väldigt liten del av hela spelet som är sådant, då har det potential att vara hur kul som helst..

Men som det ser ut där tror jag nästan mer på Super Paper Mario, det verkade riktigt hett faktiskt.

Visa signatur

"Jag kommer aldrig att glömma det här... öh, vänta lite..." - NalleN

Permalänk
Medlem

Det här spelet lär nog bli det första spelet jag lär ha problem att navigera mig själv i ^^ har alldeles för bra plats minne... men ush här ser man värkligen inte vad som är upp eller ner... eller vad...

Aja kommer säkert bli intresant... nu om man lyckas någonsin få tag på ett Wii vill säga.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Det ser... hmm.... ja konstigt ur. Inte mario längre.

Får hopaps att super mario 1 - 3 från nes kommer ut på wii shop snart, där snackar vi mario.

Permalänk

Detta kommer bli årets spel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av timerx
Det ser... hmm.... ja konstigt ur. Inte mario längre.

Får hopaps att super mario 1 - 3 från nes kommer ut på wii shop snart, där snackar vi mario.

Kolla in trailers för Super Paper Mario.. jag tror att du kommer bli väldans sugen på det!

Visa signatur

"Jag kommer aldrig att glömma det här... öh, vänta lite..." - NalleN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av timerx
Det ser... hmm.... ja konstigt ur. Inte mario längre.

Får hopaps att super mario 1 - 3 från nes kommer ut på wii shop snart, där snackar vi mario.

Nej, där snackar vi 2D-sidoskrollande Mario

Jag tycker att Galaxy ser helt sjukt bra ut.
Visst, ibland kanske det verkar som att man inte vet vad som är upp eller ner, men det är nog en del av spelidén och jag tror att Nintendo har gjort det på ett väldigt bra sätt så det inte är förvirrande alls.

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem

Ja, jag tycker också att man får skilja på 3d mario och 2d mario. Jag är väldigt sugen på Galaxy... ser ju jäkligt snyggt ut dessutom. Men jag är sugen på Paper Mario också, för 2d-nostalgi. Jag hade gärna sett en uppdaterad version av New Super Mario Bros från DS'en till Wii också. Nu måste jag bara köpa en wiikey också.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

Tror Super Mario Galaxy kommer att bli skitkul.
Super Paper Mario är ju inte bara 2D, där är 3D också.

Visa signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch