PS3 pris? hur kan man avboka?

Permalänk
Medlem

PS3 pris? hur kan man avboka?

som topic lyder vad blir det slutliga priset på PS3? och hur gör man för att avboka om man finner det för högt?:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk

är väl bara att skriva ett mail till dom du har bokat ps3:an ifrån och säga att du vill avboka.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Avstängd

Slutgiltiga priset? Ja du kanske ska kolla där du bokat?
Alla har olika pris. Och avboka får du väll ta upp med samma butik också.

Permalänk
Medlem

ok, tackar för svaren:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Jag kände som så, att är man redan uppe i 6000:-, så spelar några hundringar mindre roll, orkar inte vänta på prissänkningar, vem vet hur länge man får vänta för några hundringars skull...

Då är jag hellre med från dag ett...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

mjo, enda spelet som verkar bra vid releasen är ju VF5, orkar inte köpa resistance fall of man i början, vill bara ha nått kul att spela på kvällarna när jag e hemma ifrån lumpen:)

MGS4 kmr ju inte på ett bra tag hlr:(

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

sen måste man väl mer eller mindre köpa en extra kabel också eftersom man bara får med lortkomposit i paketet.

Permalänk
Medlem

man får väl med scartkabel med va?:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Avstängd

scart kabel nej, komposit.

Permalänk
Medlem

Sedan vad ska du med en scart till? Varken komposit eller Scart klarar av någon HD upplösning...

Permalänk

på tal om sladdar, http://www.webhallen.com/prod.php?id=69221 , denna borde duga mer än väl eller?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Avstängd

Mange jo då, duger mer än utmärkt med en 3:e parts kabel också.
Med så litet avstånd kvittar det mer eller mindre.
Kommer köpa sonys komponent själv, vet att det duger lika bra med Ps2 komponent egentligen men vafan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ulath666
Sedan vad ska du med en scart till? Varken komposit eller Scart klarar av någon HD upplösning...

SCART ger bättre bild.

Visa signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Barak
SCART ger bättre bild.

nej, ni har allt rört ihop det lite alla 4.

SCART är inget format, det är en kontaktstandard som i sin tur bär både komposit och komponentformaten RGB & S-video.

med PS3 får man troligen en adapter från RCA till SCART men det ändrar ju inte formatet på signalen. därav måste ni köpa en ny sladd om ni vill ha bättre bild med SCART, ja.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
nej, ni har allt rört ihop det lite alla 4.

SCART är inget format, det är en kontaktstandard som i sin tur bär både komposit och komponentformaten RGB & S-video.

med PS3 får man troligen en adapter från RCA till SCART men det ändrar ju inte formatet på signalen. därav måste ni köpa en ny sladd om ni vill ha bättre bild med SCART, ja.

Men då sa jag väl inget fel/konstigt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ulath666
Men då sa jag väl inget fel/konstigt?

nä, jag menade herrarna som började spekulera efter din post. jag räknade posterna lite fel kanske bara..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

får man med scart kabel lr inte?:O

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
får man med scart kabel lr inte?:O

komposit-->SCART, ja troligen.

har du gammel-TV och villa ha bättre bild är det att skaffa RGB som gäller. (borde funka med samma som till PS2)

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

RGB? har inget ps2 hlr:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

RGB kabel till PS2 kostar runt 99:- och borde fungera lika bra till PS3 då kontaktutaget bakpå maskinen är den samma, har tom för mig att jag läst en bekräftelse på det nånstans, kommer dock ej ihåg var.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
på tal om sladdar, http://www.webhallen.com/prod.php?id=69221 , denna borde duga mer än väl eller?

köp den billigaste HDMI-kabeln du hittar istället

Till skillnad från analoga signaler så är digitala signaler hyffsat okänsliga för störningar så där behöver man inte lägga ner några pengar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrc
köp den billigaste HDMI-kabeln du hittar istället

Till skillnad från analoga signaler så är digitala signaler hyffsat okänsliga för störningar så där behöver man inte lägga ner några pengar.

Väldigt okänsliga tom antingen skickas en "etta" eller en "nolla" skulle signalen bli så dålig att maskinen inte kan avgöra vad som sänd så slutar den helt enkelt fungera, och det skall nog till en redig skitkabel för att lyckas få till nåt sådant.

Permalänk
Medlem

Köp den billigaste HDMI kabeln ni hittar. Ingen kvalitetsförlust alls när det är digital signal. Det är ju det som är anledningen till att köra digitalt.

Visa signatur

4 8 15 16 23 42
Workstation: 2.8 Ghz Prescott | CLUB 3D ATI 9800 PRO | 1024 MB DDRRAM | 120+200+200 GB HDD
En polygon kan aldrig bli snyggare än en pixel.

Permalänk
Medlem

scart, s-video, component, hdmi. component är ju mycke bättre än scart och s-video bara att testa själv, jag märker iaf stor skillnad, mycket suddigare med scart. hdmi är ju självklart bäst..

Visa signatur

p4 3.4, 1gb, x850xt pe...