Permalänk

Hittar ej xboxkontroller

Hejsan!

Jag köpte mig ett xbox 360 för etag sedan.

IDag skulle ajg sätta på det och spela så klart, men hur mycket jag än trycker på mittknappen och på konsollen så vägrar den hitta kontrollerna. :/ Dom bara ligger där och blinkar. Har bytt batterier i dem också, men ingen player 1 lyser.. Ingen annan spelare heller för den delen.

Vad ska jag göra?

Visa signatur

mvh
Calle

Permalänk
Avstängd

har du kanske nåt annat på samma frekvens som stör i närheten?

Permalänk

hm, inget nytt som har kommit till.. Jag mena, det funkade ju utmärkt i förrgår.

Visa signatur

mvh
Calle

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem

Testat att trycka på den lilla sync knappen som sitter fram på kontrollen och sync knappen som sitter fram på xboxet? (knappen till höger om minneskorts platserna)

Visa signatur

AMD 5800X | MSI X570 Tomahawk | 4x8GB 3600CL18 | Palit 4080 OC Game Rock | Corsair AX860

Permalänk

Re: Hittar ej xboxkontroller

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Calle_FAS
Hejsan!

Jag köpte mig ett xbox 360 för etag sedan.

IDag skulle ajg sätta på det och spela så klart, men hur mycket jag än trycker på mittknappen och på konsollen så vägrar den hitta kontrollerna. :/ Dom bara ligger där och blinkar. Har bytt batterier i dem också, men ingen player 1 lyser.. Ingen annan spelare heller för den delen.

Vad ska jag göra?

inte konstigt att det krånglar, du ska inte trycka på knappen mitt på dosan, utan den lilla ovanpå.

Visa signatur

Jag | Har | Fina | Datorkomponenter | FYI