Coolermaster släpper sajt för motivlackade chassin

Permalänk
Melding Plague

Coolermaster släpper sajt för motivlackade chassin

Coolermaster har nyligen släppt en ny sajt som är till för de som önskar ett annorlunda chassi. De har nämligen gått samman med företaget Smooth Creations som håller på med motivlackning.

Läs nyheten: Coolermaster släpper sajt för motivlackade chassin

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Riktigt nice, men jag antar att prislappen kommer vara ganska fet!

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Medlem

Blue Flames är ju klockren, hade lätt betalt liten slant extra för den.

Permalänk
Medlem

Tycker samma som Prez, klockren

Visa signatur

Massa skit innanför ett CoolerMaster Cosmos II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Prez
Blue Flames är ju klockren, hade lätt betalt liten slant extra för den.

Håller med dig, det ståg riktigt nice ut.

Men jag tror de kommer ta en hel del för motivlackering.

Permalänk
Medlem

smakar det så kostar det. men som andra sagt: kosta vad det kosta vill, en sån ska jag ha.

Visa signatur

CCNP R/S + SPCOR, NSE7 (emeritus)

Permalänk

*MÅSTE HA*.

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |

Permalänk
Avstängd

Eftersom det enbart är 200 st blue flames så kommer det kosta rätt mycket, design för låda och motivlacken. Jobbet är inte gratis.

Visa signatur

Knowledge is not achieved until shared.

Permalänk
Medlem

Jag hade velat ha den designen på min låda, vill inte ha deras låda.

Permalänk
Avstängd

Ge mig ett sådant så ska jag övertyga alla mina vänner att CM och Smooth Creations "Is the shit" !

(nåväl kan hoppas i alla fall)

Visa signatur

c2d e6600@3200 mhz (tuniq tower), msi g7900gto och asus p5b deluxe, och 2 gig corsair xms2 5-5-5-12 800mhz, nzxt lexan och antec he 500w

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som tycker att diamond plate var så mycket snyggare än blue flames?

Visa signatur

Et ipsa scientia potestas est
(För övrigt anser jag att upplösningen 1366x768 ska dö)

Permalänk
Medlem

jag tycker inte dom blåa flamsen ser så "smootha" utt...men jag hade inte sagt imot om jag hade fått ett sånt =)..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Motiven var rätt snygga iallafall diamond plate och blue flames. Men det var ju inte snygga chassin.

Visa signatur

|Intel Core i7-5820|Cooler Master Hyper 212 Evo|MSI X99S SLI PLUS|4x Crucial Ballistix Sport 4GB DDR4 2400MHz (16GB)|ASUS RTX 2070 Super 8GB|Samsung 840 EVO 250GB SSD|Samsung 850-series EVO 120GB M.2|Samsung 870 QVO 2TB SSD|Seagate 3TB|Seagate 2TB|Corsair AX 850W (80+ GOLD)|NZXT H440W - Vitt|Acer Predator XB241|Logitech PRO X Superlight|Steelkeys 6G|Windows 10 Pro Svensk x64|

Permalänk
Medlem

Klockrent Coolermaster ni visar var skåpet ska stå. Kvalitet och estetik hand i hand.

Permalänk
Medlem

Hmm, borde väl bara vara att gå till närmsta motivlackerare och betala honom/henne för att måla ett valfritt chassi?

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mellwing
Hmm, borde väl bara vara att gå till närmsta motivlackerare och betala honom/henne för att måla ett valfritt chassi?

Tänkte precis samma sak. Orka ha deras fula chassin när man kan få valfritt chassi målat av en motivlackare och dessutom kan man få det hur man vill, för en extra personlig prägel. Med den prislappen vill man ju fan vara unik och inte ha ett av 200 chassin som ser likadana ut.

EDIT:
Tycker själv diamondplate var snyggast, men jag skulle hellre vilja ha en med äkta durkplåt istället för ditmålade mönster, synd att inga sånna chassin finns att köpa, man får fixa själv. =/

Permalänk

Riktiga män motivlackar själva ;P

Snygga chassin och helt klart en bra idé för alla dom som vill göra eget men inte kan... Kommer bli intressant att följa IAF.

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |