Name of the game - Tråd om vilka spel du köpt med din PS3

Permalänk
Medlem

Name of the game - Tråd om vilka spel du köpt med din PS3

ja det är ju ett par titlar som förmodligen nästan är obligatoriska, men med en knapp vecka kvar till framtiden vore det kul att se om nån gjot några mer oväntade val och om måstetitlarna verkligen gör skäl för namnet.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk

jisses,många som bokat motorstorm:)

jag har iaf bokat det spelet samt resistance fall of man.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

PS3, Motorstorm, HDMI kabel och extra handkontroll Thats it for now!

Allt som allt ca 7500kr på webhallen...

Visa signatur

Rock On!

Permalänk
Medlem

haha, antar att iaf Evolution kommer känna sig rätt nöjda efter den 23:e..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

PlayStation 3, MotorStorm, Optisk Ljud Kabel, HDMI (Båda guldpläterade) och en extra handkontroll är min lista över saker jag ska köpa Men det kommer dröja till Maj-Juni innan jag köper det, har inte riktigt så mycket pengar nu =/ Sen är man sugen på Tony Hawk's Project 8 också. Jag har alltid gillat de där skate spelen.

Permalänk
Medlem

Guldplättering på HDMI kabeln har du absolut inget för, ger 0 i vinst mer än att det ser snyggt ut. Ang plättering på optiska kablar så är det många som är väldigt skeptiska till att det blir nån vinning där heller mer än att det kanske förhindrar oxidering.

Men att betala överdrivna summor för guldplätterad HDMI är som att bränna pengar för kråkor

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cloned
Guldplättering på HDMI kabeln har du absolut inget för, ger 0 i vinst mer än att det ser snyggt ut. Ang plättering på optiska kablar så är det många som är väldigt skeptiska till att det blir nån vinning där heller mer än att det kanske förhindrar oxidering.

Men att betala överdrivna summor för guldplätterad HDMI är som att bränna pengar för kråkor

Så dyrt är det inte, tror jag. Min brorsa kan få tag på guldpläterade relativt billigt. Han sa också att det är bättre, men man ser knappt det. Även svårt att höra det. Man kan ju passa på att skaffa det bästa när man väl ska skaffa det, vilket blir när jag köper PlayStation 3.

Permalänk
Medlem

Heart: vill inte gnälla på dit val eller så vill bara förtydliga detta. får man dem till bra pris så gör ju åtminstonde inte guldet dem sämre

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cloned
Heart: vill inte gnälla på dit val eller så vill bara förtydliga detta. får man dem till bra pris så gör ju åtminstonde inte guldet dem sämre

Det är ok. Min brorsa har inte kollat upp priset på de ännu men han brukar kunna fixa grejer billigare än vad det kostar på andra ställen. Om det är mycket dyrare än vanliga så kommer jag inte köpa guld pläterade.